اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴
وزیر کشور با اشاره به وضعیت مطلوب تامین امنیت در مرزهای کشور، از تحقق امنیت پایدار در مرزهای ایران اسلامی خبر داد.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی بعد از ظهر امروز در بدو ورود به زنجان در فرودگاه این شهر به خبرنگاران گفت: امروز در مرزهای کشور رصد دائمی انجام می‌شود، به همین خاطر هم‌اکنون مرزهای کشور از امنیت بالایی برخوردار بوده و هیچ مشکل امنیتی وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه امنیت بالای کشور چه در داخل و چه در مرزها مرهون رصد دائمی است که صورت می‌گیرد، تصریح کرد: خوشبختانه وجود امنیت پایدار در مرزها به این معنی نبوده که بخواهیم از میزان رصدها در این حوزه بکاهیم، به همین خاطر علی‌رغم وجود امنیت بالا، بحث رصد دائمی مرزها ادامه خواهد داشت و هیچ‌گاه نسبت به این مهم بی‌تفاوت نخواهیم بود.

به گزارش ایسنا، وزیر کشور هم‌اکنون در مراسم تودیع و معارفه استانداران زنجان حضور دارد و قرار است با حضور او، از تلاش‌های جمشید انصاری استاندار پیشین زنجان که در حال حاضر به سمت رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور منصوب شده است، تقدیر و اسدالله درویش‌امیری نیز به‌عنوان استاندار جدید زنجان معرفی شود.

جمشید انصاری از مهرماه 92 تا مردادماه 1395‌به‌عنوان استاندار زنجان فعالیت می‌کرد که با انتساب به‌عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، از استانداری زنجان خداحافظی کرد.

برچسب ها: وزیر کشور ، امنیت ، مرز
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار