اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴
همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، پنج پروژه عمرانی با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در شهرستان بندر ماهشهر بهره برداری شد.

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت پنج پروژه عمرانی با حضور شریعتی استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان شهرستان بندر ماهشهر افتتاح شد.

اجرای 16 کیلومتر شبکه گاز و واگذاری 100 انشعاب گاز روستایی با اعتبار 14 میلیارد و 730 میلیون ریال از طرح های بهره برداری شده در سفر استاندار خوزستان بود که با بهره برداری از آن، 212 خانوار در شهرستان ماهشهر تحت پوشش شبکه گاز طبیعی قرار می گیرد.

پست 230 کیلوولت نیروگاه سیکل ترکیبی ماهشهر با اعتبار 226 میلیارد ریال با هدف افزایش ضریب اطمینان و پایداری شبکه انتقال برق، افزایش پایداری و کاهش محدودیت شبکه فوق توزیع و کاهش بار ترانس های400 به 230 کیلوولت در پست برق شماره 1 امیدیه نیز از دیگر طرح های بهره برداری شده در سفر استاندار خوزستان به شهرستان بندر ماهشهر بود.

همچنین در این سفر، بلوار 35 متری مجتمع پتروشیمی مارون بهره برداری شده و ساخت ساختمان شماره 2 آتش نشانی شهر بندرامام خمینی(ره) با اعتبار 35 میلیارد ریال آغاز شد.

پارکینگ میدان امام خمینی (ره) بندر ماهشهر نیز در این سفر با اعتبار 12 میلیارد ریال پنجمین پروژه بهره برداری شده در سفر استاندار خوزستان به شهرستان بندر ماهشهر بود.

شهرستان بندر ماهشهر قطب اقتصادی صنایع پتروشیمی کشور در فاصله 110 کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان قرار دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار