اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
: قبل از شهرستان شدن کوت عبداله ، منطقه بسیار محروم بود و مردم هرچه برای ایجاد زیرساخت ها پیگیری می کردند کمتر به نتیجه می رسیدند.

امام جمعه شهرستان کارون درمراسم تجلیل از کارکنان ادارات شهرستان کارون گفت : قبل از شهرستان شدن کوت عبداله ، منطقه بسیار محروم بود و مردم هرچه برای ایجاد زیرساخت ها پیگیری می کردند کمتر به نتیجه می رسیدند.

حجت الاسلام خضیراوی ادامه داد : آموزش پرورش منطقه سه اهواز جزء آخرین رتبه بندی های آموزشی قرار داشت ولی اکنون توانسته است وضعیت خود را بهبود بخشیده و به سمت رتبه های اول بیاید.

وی با تقدیر و تشکر از دکتر غزی شهردار شهرستان کارون عنوان نمود : درست است که غزی مدت کمی است که در اینجا حضور داشته ولی در همین مدت کوتاه نیز عملکرد درخشانی را از خود به جا گذاشته است و تحولات بسیاری را در سطح شهر مشاهده می نماییم که از جمله آسفالت مناطق ، ایجاد بازارچه مدافعان حرم و همچنین جشنواره شعر رضوی را در این شهرستان می توان نام برد.

امام جمعه شهرستان کارون عنوان کرد: تحولات صورت گرفته در این شهر به طوری بوده است که در زمان برگزاری جشنواره شعر رضوی یکی از مهمانان که از کشور سوریه حضور داشت با تعجب می پرسید که این شهر همان کوت عبداله است.

در پایان مراسم از زحمات غزی شهردار شهر و باوی رئیس شورای اسلامی شهر کوت عبداله و سایر مدیران شهرستان تقدیر و تشکر صورت گرفت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار