اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۸۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
مدیریت یک خوزستانی در مرکز
مصطفی منتظر المهدی مدیر نمونه شهرداری تهران با ورود خود به این سازمان و تبدیل آن از یک سازمان مصرفی به توسعه یافته و درآمد زا از طریق ایجاد شرکت های...


شوشان : سازمان بازنشستگی شهرداری تهران را می توان یک الگوی خوب برای خدمت رسانی به مردم و شهروندان معرفی نمود.

این سازمان که بیش 10 هزار نفر از بازنشستگان شهرداری تهران را تحت پوشش خود قرار داده است در ارائه خدمات به متقاضیان یک الگو کامل برای سایر ارگان ها می تواند باشد.

مصطفی منتظر المهدی مدیر نمونه شهرداری تهران با ورود خود به این سازمان و تبدیل آن از یک سازمان مصرفی به توسعه یافته و درآمد زا از طریق ایجاد شرکت های سرمایه گذاری در بخش های مختلف شخصیت تازه به این سازمان ارائه نمود.

مدیر جوان این سازمان با ابتکار ، نوآوری و ایجاد خلاقیت در این سازمان توانسته است رضایت مندی 99 درصدی را در بین بازنشستگان شهرداری تهران به دست آورد و با ایجاد زیر ساخت های رفاهی برای بازنشستگان یک سازمان منسجم درخدمات دهی را ایجاد نماید.

بحق مدیر جوان این سازمان با تحول و ارائه توانمندی های خود نشان داد که نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به مدیران جوان خود میدان عمل بیشتری بدهد تا از خلاقیت ها و نوآوری های نسل جوان خود بتواند الگویی عملی از خدمت رسانی اسلامی را به نمایش بگذارد.

دکتر منتظر المهدی که سابقه مدیریت در استان خوزستان را نیز دارد با استقبال از تشکیل قرارگاه توسعه خوزستان با حضور جمعی از نخبگان و صاحب نظران خوزستانی مقیم تهران بیان داشت : همه مردم ایران به خوزستان مدیون هستند و باید دین خود را به این استان بدهند من نیز برای توسعه این استان ذره ای کوتاهی نخواهم کرد.

باشد که مدیران سایر ارگان ها از تحولات و نوآوری های ایجاد شده در سازمان بازنشستگی تهران الگو برداشته و در تکریم ارباب رجوع و خاصه بازنشستگان عمکرد مناسبی را ارائه دهند.

شایان ذکر است که منتظرالمهدی در خوزستان قبلا عهده دار مدیریت سازمان ملی جوانان بوده و مدتی نیز در استانداری خوزستان مسئولیت داشته است. با مدیریت وی در سازمان بازنشستگی شهرداری تهران عملا این نهاد توانسته تمامی خدماتی را که یک بازنشسته به آن احتیاج دارد را در یک طبقه از ساختمان مهیا کند از تمدید دفترچه بیمه، امکان چک کردن فیش حقوقی با دستگاه های خودپرداز مخصوص، برگزاری 12 مناسبت و جشنواره خانوادگی برای بازنشستگان در 12 ماه از سال، کافی نت رایگان و هر آنچه احساس کرامت را به بازنشستگان می دهد. وی با تفویض کلیه اختیارات مدیرعامل به زیر مجموعه خصوصا اپراتورها این امکان را بوجود آورده که بازنشستگان که عموما از لحاظ بدنی در مضیقه اند صرفا با مراجعه به این نهاد تمامی کارهای خود را انجام دهند.
نکته دیگر اینکه بکارگیری نیروهای زبده خوزستانی در مرکز و در این نهاد توانسته اعتبار و الگوی خوبی را بدست دهد چرا که نیروهایی از همه اقوام استان و فرزندان خوزستان با جدیت و حمیت در حال ارایه خدمت در یک نهاد مهم و پر جمعیت هستند که باعث افتخار برای خوزستانی هاست.
از دیگر کارهای مهمی که در این مجموعه صورت گرفته است نوسازی و تجهیز هتلی به نام شهر است که امکانات بسیار مناسبی دارد و جزو سرمایه های این سازمان مهم است که در جای خود قابل تقدیر است و به نظر می رسد که می طلبد شهرداری ها و نهادهای خوزستان نیز با بازدید از مجموعه کارهای انجام شده در سازمان بازنشستگی شهرداری تهران بتوانند الگوگیری مناسبی در خدمات دهی به بازنشستگان انجام دهند.
برای این مدیر جوان خوزستانی و مجموعه همراه وی آرزوی توفیق داریم و امیدواریم شرایطی بوجود آید تا خوزستان مجددا از توان نیروها و فرزندان خوشفکر خود همانند برادر خوب دکتر منتظرالمهدی استفاده نماید.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
comment
1
5
comment ایشان جز نورچمشمی هایی هستند که [...] مورد حمایت قرار گرفته و در سن نونهالی به مدارج سیاسی رسیده اند [...]
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
comment
5
1
comment منتظرالمهدی واقعا مدیر لایق و کارآمدی است . خداوند توفیقش را بیشتر کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار