اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴
حسینی زاده: رفع مشکلات تاکسیداران ،تاکسیرانان ومراجعین به سازمان در کوتاه ترین زمان ممکن از اصلی ترین علت برگزاری ملاقاتهای عمومی بصورت منظم میباشد.
شوشان: هفته ای که گذشت دفتر مدیر عامل تاکسیرانی به روی مراجعین،تاکسیرانان و تاکسی داران گشوده بود و حسینی زاده ازنزدیک وبصورت رو در رو با آنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی اهواز این هفته نیز مدیرعامل سازمان در دفتر کار خود میزبان شهروندان بودند.


حسینی زاده .در ابتدا ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی وباهنر وهفته دولت گفت رفع مشکلات در کوتاه ترین زمان از برنامه های کاری سازمان تاکسیرانی اهواز میباشد که ما در این زمینه اقداماتی نیز انجام داده ایم که  برون سپاری خدمات از جمله آن میباشدو این کار کاهش مراجعات به سازمان را در پی داشته است .

وی در ادامه یکی از مواردی که  مراجعات را به سازمان افزایش داده است متقاضیانی ذکر کرد که خواستار فعالیت در امر  جابجایی مسافر وتاکسی داری میباشند اما طبق قوانین میباست دارای گواهینامه معتبر باشند و قانونگذار این حق را به کسانی واگذار نموده که دارای گواهینامه های پ 2 یا همان پایه دوم قدیم هستند.

همچنین فقط دارندگان این نوع گواهینامه حق جابجایی مسافر را دارند و کسانی که گواهینامه هایشان از نوع پ3 میباشد این حق را ندارند ودر صورت بروز مشکلات سازمان هیچگونه حمایتی نمیتواند از انان داشته باشد و اکثر عزیزان مراجعه کننده دارای نوع دوم گواهینامه ذکر شده هستندو میبایست جهت دریافت مجوز از تاکسیرانی اقدام به گذراندن اموزشها ودریافت گواهینامه پ2از راهنمایی ورانندگی کنند زیرا اولین شرط داشتن تاکسی میباشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار