اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
امیدواری استقلال اهواز برای بردهای شیرین در لیگ یک
استقلال اهواز در ۲ بازی اخیر خود مساوی کرد و امیدوار است که در هفته‌های آینده بهتر ظاهر شود و پیروزی‌های شیرینی را کسب کند.


استقلال اهواز در ۲ بازی اخیر خود مساوی کرد و امیدوار است که در هفته‌های آینده بهتر ظاهر شود و پیروزی‌های شیرینی را کسب کند.

  تیم استقلال اهواز در هفته پنجم لیگ دسته یک فوتبال ایران جام آزادگان عصر روز جمعه 12 شهریور ماه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف مس رفت و میهمان کرمانی‌ها بود.

در این بازی حمیدرضا فرزانه سرمربی استقلال اهواز رضا جبارنژاد، حمدالله ابدام (دانیال موسوی 85)، جابر یوسفی، محمدجواد کردوانی (احسان آغاجریان 75)، محمد حق‌شناس، احمد جبوری، حمید جرفی (هادی دغاغله 65) مصطفی کیانی، مصیب جمعه‌زاده، رحیم آلبوغیش و پدرام اردلانی را به میدان فرستاد.

همچنین از سوی منصور ابراهیم‌زاده، سرمربی مس کرمان، رضا حیدری، بهنام داداش‌وند، محمدرضا زینال‌خیری، مجید ایوبی، مهدی دغاغله (محسن دلیر 76)، احمد زنده‌روح، فرشید علیزاده (فرزاد حسین‌خانی 73)، علیرضا قاسمی (سجاد اژدر 68)، مهدی تیکدری، وحید اسماعلی‌بیگی و علی ابراهیمی به میدان مسابقه رفتند.

در این بازی که حدود یک‌هزار نفر در ورزشگاه شهید باهنر کرمان آن را تماشا کردند 4 گل از خط دروازه‌ها گذشت که نخستین آن در دقیقه 33 مهدی دغاغله برای مس کرمان به ثمر رسید و گل دوم این دیدار نیز در دقیقه 50 از سوی مهدی تیکدری وارد دروازه استقلال اهواز شد.

تیم اهوازی باید از این شکست خارج از خانه فرار می‌کرد که احمد جبوری ستاره جدید و خوزستانی استقلال اهواز با 2 گلی که در دقایق 60 و 83 به ثمر رساند نشاط و شادمانی را برای تیم خود به ارمغان آورد و سبب شد که این بازی مساوی به پایان برسد.

استقلال اهواز با کسب این یک امتیاز خارج از خانه 2 امتیازی شد و در رده هفدهم جدول 18 تیمی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفت، این تیم محبوب اهوازی در 2 بازی اخیر خود مساوی کرد و امیدوار است که در هفته‌های آینده بهتر ظاهر شود و پیروزی‌های شیرینی را کسب کند.

اما تیم استقلال اهواز در هفته نخست لیگ دسته یک فوتبال کشور، میهمان تیم خونه به خونه مازندران بود که بازی آنها در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار شد، در این دیدار حمید کاظمی در دقیقه 80 تنها گل مسابقه را برای تیم خونه میزبان به ثمر رساند تا آبی‌پوشان اهوازی این بازی‌ها فوتبال را با شکست آغاز کنند.

در هفته دوم تیم استقلال اهواز میزبان آلومینیوم اراک بود که آبی‌پوشان اهوازی بدون حضور تماشاگران و هواداران خود به مصاف تیم اراکی رفتند، قضاوت این بازی بر عهده میثم پور کریمیان بود و  تیم میهمان با 3 گل میلاد احمدی در دقیقه 30‌، حسین مددی در دقایق 46 و 71 تیم میزبان را شکست داد تا ناکامی اهوازی‌ها در این هفته نیز ادامه پیدا کند.

در مسابقات هفته سوم تیم استقلال اهواز در کرج به مصاف تیم فوتبال اکسین البرز رفت، در این دیدار اهوازی‌ها با نتیجه 3 بر صفر برابر میزبان خود تن به شکست دادند تا سومین شکست، در کارنامه آنها ثبت شود و همچنان بدون امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار داشته باشند.

هفته چهارم مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های کشور برای اهوازی‌ها آغاز یک شکوفایی بود و شروع کسب امتیاز برای استقلال اهواز بود.

در این هفته دیدار تیم‌های استقلال اهواز و فولاد یزد در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد که این بار آبی‌پوشان اهوازی به نتیجه مساوی راضی شدند در صورتی که می‌توانستند پیروز میدان باشند.

در این بازی در یک اشتباه محض و با گل به خودی جابر یوسفی بازیکن استقلال اهواز در دقیقه 13 اهوازی‌ها از میهمان خود عقب افتادند ولی گل مصطفی کیانی در دقیقه 39 این شکست را جبران کرد و بازی با نتیجه یکی بر یک به پایان رسید.

تیم دوست داشتنی استقلال اهواز با کسب یک امتیاز شیرین در دیدار خانگی خود یک پله صعود کرد و در رده هفدهم قرار گرفت که آغازی برای شکوفا شدن این تیم محبوب دیار کارون بود.

گزارش از حسین یزدی

برچسب ها: استقلال اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار