اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
اگر با مسئله FATF دچار خودتحریمی شویم، موکلین شما در آینده حتماً از شما خواهند پرسید که چرا فقط نگاه کردید و کاری انجام ندادید.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه در مسئله FATF حیثیت مردم و اصل هستی نظام در ملعبه و خطر است، گفت: نماینده‌ای که می‌گوید من از FATF سر در نمی‌آورم، فعل حرام انجام داده و خائن به مردم است.

به گزارش فارس، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار نمایندگان مجمع استان که صبح امروز در دفتر ایشان برگزار شد، گفت: گاهی مسئولیت فقط با یک امضای خودکار ارائه می‌شود، اما شما مسئولینی هستید که با اعتماد صدها هزار نفر از مردم به مسئولیت رسیدید و این ارزشمند و نیرومند است که مقامی را درک کردید که مهر چندصد هزاری مردم پای آن است.

وی با اشاره به نامه حضرت علی(ع) به استاندار آذربایجان گفت: ایشان در ابتدای نامه خود به بخشدار آذربایجان نوشتند؛ کاری که تو انجام می‌دهی، شغل کاسبی و تأمین معیشت نیست، بلکه امانتی است از مردم که به گردن توست و باید برحسب آن درست اجرا شود.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه این جمله حضرت علی(ع) باید ناظر به هر کارگزاری باشد، تصریح کرد: ایشان بهترین حاکم و بهترین الگوی مدیریتی هستند و مسئولیت نمایندگی مجلس امانتی بر عهده شماست و برخورد با امانت باید اینگونه باشد.

علم‌الهدی، امانتدار بودن مجلس را از همه موقعیت‌ها و مسئولیت‌های نظام خطرناک‌تر دانست و خاطرنشان کرد: جریان‌هایی که در کشور اتفاق می‌افتد، اگر از مجلس شروع شود، با پیگیری و نظارت انجام شود، مشکل حل می‌شود و یا اگر از مجلس به دستگاه‌های اجرایی برسد، باز هم با قدرت حل می‌شود، اما اگر از قوه قضائیه شروع شود، آنگونه که مجلس مسائل را حل و فصل می‌کند، انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مجلس جای قانونگذاری است، گفت: نمایندگی مجلس، اعتماد مردم را پشتوانه خود دارد و باید از ضامن اجرایی بودن آن، حداکثر بهره‌برداری را انجام دهند و اگر آخر مسائل و قضایا مورد توجه قرار نگیرد، مردم را ملعبه استکبار سلطه خود قرار می‌دهند و تمام آخرت را تباه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این اقدامات، اول دامن نمایندگان را می‌گیرد و بعد بر سرنوشت مردم اثر می‌گذارد، افزود: شما در مرکز قدرت هستید و اگر اشتباهی انجام دهید، ابتدا آبرو و حیثیت خود را برده‌اید و سپس سرنوشت مردم را تغییر داده‌اید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر اینکه باید بر آخر مسائل، حساس و دغدغه‌مند باشیم، تصریح کرد: باید در مقابل جریان‌ها و مسائلی که همه چیز کشور را بر باد می‌دهند، مقتدرانه بایستید که اگر اینگونه نشود، عبد و برده و ذلیل استکبار جهانی می‌شوید.

علم‌الهدی با اشاره به اینکه مسئله FATF مسئله کوچکی نیست، گفت: این مسئله، مسئله‌ای نیست که فقط به آمار و گزارش بسنده کنیم و بر سر مردم شیره بمالیم، چرا که مردم بصیر هستند، بلکه باید عمق مسائل را بررسی کنید، چرا که اسناد را به عموم مردم نمی‌دهند، اما شما کسانی هستید که می‌توانید مطالبه کنید.

وی با اشاره به قراردادهای نفتی، خاطرنشان کرد: زمانی در کشور قدرت ملی نفت برای بیرون کردن انگلیسی‌ها انجام شد و در پی آن خون صدها و هزاران نفر از مردم ریخته شد، اما اکنون با قراردادهای نفتی، مالکیت نفت‌های خود را به آنها سپرده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه شما ناظر به قضیه هستید و مردم به شما اعتماد کرده‌اند، گفت:‌ در مسئله برجام، رهبری 15 اشکال وارد کرده‌اند که هنوز 11 تا از آن حل نشده باقی مانده است.

علم‌الهدی تصریح کرد: اگر با مسئله FATF دچار خودتحریمی شویم، موکلین شما در آینده حتماً از شما خواهند پرسید که چرا فقط نگاه کردید و کاری انجام ندادید.

نماینده ولی فقیه در استان، بررسی نکردن برجام را در مجلس گذشته، لکه سیاه دانست و گفت: اینکه برجام در مجلس گذشته بدون بررسی تصویب شد، لکه سیاه است و ممکن است این قراردادهای FATF و نفتی هم برای مجلس دهم لکه سیاه باقی بماند.

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: آنها وقتی محدودیت‌های هشت ساله و 10 ساله در برجام قائل شده‌اند، به این معنی است که فکر می‌کنند در 10 سال آینده اصلاً انقلاب و نظامی نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌رضوی با تأکید بر اینکه نمایندگان منتخب مردم در انتخابات سالم هستند، تصریح کرد: مردم مطمئن هستند که هر اتفاقی در نظام بیفتد، نماینده دارند و نماینده از آنها دفاع می‌کند و مظهر اعتماد مردم شما هستید و نباید این تشکیلات محل لابی‌گری شود.

علم‌الهدی با اشاره به اینکه در مسئله FATF حیثیت مردم و اصل هستی نظام در ملعبه و خطر است، خاطرنشان کرد: نماینده‌ای که می‌گوید من از FATF سر در نمی‌آورم، فعل حرام انجام داده و خائن به مردم است و با خیانت خود، سرنوشت مردم را به بازی گرفته است و سر درنمی‌آورم، جواب صدها هزار موکل نیست.

وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان خراسان رضوی، مجمع سنگین از لحاظ کمی و کیفیتی است، خاطرنشان کرد: این مجمع، هم از نظر کمی که 18 نفر و هم از لحاظ کیفی که متخصصان عضو هستند، مجمع سنگینی است و امیدواریم که با ایستادگی و مقاومت دسته‌جمعی شما، از انحرافات، منشأ خیرات باشد و در تاریخ به عنوان حرکتی ماندگار باقی بماند.
برچسب ها: علم الهدی ، fatf
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار