اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
پرسپولیس-تراکتورسازی؛ الکلاسیکو به سبک ایرانی
د. پرسپولیس صدرنشین کنونی رقابت‌های لیگ برتر میهمان تراکتورسازی، تیم دوم جدول لیگ‌ است

  ادامه بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر فردا با انجام پنج دیدار پیگیری می‌شود.

پرسپولیس- تراکتور؛ جنگ پروفسور و ژنرال برای تصاحب صدر

اولین بازی روز شنبه با دیدار حساس دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی برگزار می‌شود. پرسپولیس صدرنشین کنونی رقابت‌های لیگ برتر میهمان تراکتورسازی، تیم دوم جدول لیگ‌ است. پرسپولیس تا هفته چهارم لیگ‌ برتر از دوازده امتیاز ممکن 10 امتیاز کسب کرده است و برد تراکتورسازی می‌تواند سرخپوشان را قبل از بازی دربی صدرنشین نگه دارد. ملی‌پوشان پرسپولیس بعد از همراهی تیم‌‌ملی در دو بازی مقابل قطر و چین به جمع‌ سرخپوشان اضافه شدند اما به نظر می‌رسد برانکو از ‌به دلیل خستگی بازیکنان ملی‌پوش از ‌آن‌ها استفاده نکند.

تراکتورسازی اما از دوازده امتیاز ممکن هشت امتیاز کسب کرده است و می‌تواند با کسب سه امتیاز بازی با پرسپولیس صدرنشین رقابت‌های لیگ شود. تقابل قلعه‌نویی و برانکو قطعا به جذابیت‌های این بازی می‌افزاید. قلعه‌نویی، پرافتخارترین مربی لیگ برتر مقابل برانکویی قرار می‌گیرد که تیمش فوتبال زیبایی به نمایش می‌گذارد. باید منتظر باشیم و ببینیم آیا برانکو می‌تواند دست پر از تبریز خارج شود یا تیم قلعه‌نویی نتیجه دیگری را رقم می‌زند.

پدیده- استقلال خوزستان؛ تقابل 5 امتیازی‌ها

پدیده و استقلال خوزستان شرایط مشابه به هم دارند. هر دو تیم یک برد و یک باخت و دو تساوی تا هفته چهارم کسب کردند. استقلال خوزستان بعد از باخت مقابل سپاهان در هفته سوم در خانه میزبان نفت تهران بود که در نهایت نتوانست از امتیاز میزبانی استفاده کند و کسب یک امتیاز بسنده کرد.

پدیده مشهد هم در هفته سوم با سه گل از نفت تهران شکست خورد و در هفته چهارم یک امتیاز با ارزش از سایپای حسین فرکی گرفت.. برد این دیدار می‌تواند حتی یکی از دو تیم را چند رتبه در جدول جا به جا کند چرا که در حال حاضر تیم‌های پنجم تا یازدهم جدول همگی پنج امتیاز هستند.

ذوب‌آهن- صبای قم؛ گل‌محمدی در اندیشه بالانشینی

یحیی گل‌محمدی، سرمربی ذوب‌آهن اصفهان به دلیل بیماری چند روزی در بیمارستان بستری بود. این سرمربی جوان که در شرایط بهتری قرار گرفته است در آستانه شروع مجدد لیگ شانزدهم به تمرینات تیمش بازگشت تا ذوب‌آهن را برای دیدار هفته پنجم آماده کند. تیم یحیی گل محمدی شرایط بهتری نسبت به صبای قم دارد و با پنج امتیاز در جایگاه ششم جدول لیگ قرار دارد.

صمد مرفاوی،‌ سرمربی صبای قم از وقفه به وجود آمده در لیگ برتر استفاده کرد و سعی کرد نقاط ضعف تیمش را شناسایی کند. صبا بازی‌های دوستانه‌ای با تیم‌های مختلف برگزار کرد. از جمله دیدارهای صبا با استقلال تهران بود که شکست صباهایی را در پی داشت. مرفاوی امیدوار است با شکست ذوب‌آهن رتبه‌ بهتری در جدول به دست آورد و از دیگر تیم‌ها عقب نماند.‌

پیکان-سپاهان؛ آقا معلم به دنبال اولین برد در اصفهان

مجید جلالی بعد از عملکرد ضعیف در چهار هفته‌ ابتدایی لیگ برتر به اصفهان می‌رود تا از اعتبار و حیثیت خود دفاع کند. آقا معلم در این 4 هفته با کسب 3 امتیاز و بدون کسب برد در رتبه چهاردهم قرار دارد. جلالی و شاگردانش  به اصفهان می‌روند تا اولین برد خود را  از  سپاهان و ویسی بگیرد. از سوی دیگر شاگردان جوان ویسی که با کسب دو برد و دو باخت در رده چهارم جدول مسابقات لیگ قرار دارند، به دنبال سه امتیاز خانگی این دیدارند تا خود را به صدر جدول نزدیک‌ کنند.

فولاد- سایپا؛ سعداوی استقلال را قعرنشین می‌کند؟

شاگردان نعیم سعداوی که تا اینجای لیگ بدون کسب برد و تنها با یک امتیاز در رده شانزدهم و قعر جدول مسابقات قرار دارند، با مساوی و کسب یک امتیاز از بازی فردا و با صعود یک‌پله ای در جدول، استقلال را به در هفته پنجم، به قعر جدول هدایت می‌کنند. از سوی دیگر حسین فرکی که امسال هدایت سایپا را بر عهده دارد بار دیگر به اهواز باز میگردد تا در مقابل تیم سابق خود که با آن سابقه قهرمانی و خاطرات خوش زیادی دارد قرار بگیرد. سایپا با کسب 7 امتیاز در رده هفتم جدول مسابقات قرار دارد.

برچسب ها: لیگ برتر فوتبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار