اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴
آیت‌الله احمد جنتی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه تهران، اظهار داشت: درباره توافق ضد پولشویی FATF باید بگویم که یک مسئله عجیب و غریب است که نمی‌دانم با چه جراتی محرمانه یک سند را امضا کردند به نام FATF. اینها این قرارداد را امضا کردند. نزد بنده این سند را آورده‌اند و کامل آن را دیده‌ام و ترجمه انگلیسی آن را هم دارم.

آنها می‌خواهند به نام مبارزه با پولشویی اطلاعات مالی و بانکی ما را به دشمن بدهند می‌خواهند خودمان خودمان را تحریم کنیم. این یک تحریم خودی است.وی بر همین اساس افزود: این قرارداد یعنی افراد و نهادهایی را که دشمن آنها را نمی‌پسندد و می‌خواهد براندازد را تحریم کنیم. دشمن می‌خواهد سپاه و نهادهای انقلابی را تحریم کند. کسانی که خون و جان دادند و این نظام را در 8 سال حفظ کردند را تحریم کند. آنهایی که سینه سپر کردند و کار می‌کنند و جلوی دشمن می‌ایستند را می‌خواهند تحریم کنند. می‌خواهند اینها را تحریم مالی کنید. جنتی در خاتمه تاکید کرد: اجمالا 78 فرد و نهاد با این موافقتنامه (FATF) تحریم می‌شوند.

 اینها در حقیقت یک مصیبت است که البته نمی‌توانند این کار را بکنند و جلوی این کار گرفته می‌شود و به خواست خداوند امضای خود را پس می‌گیرند. محرمانه می‌روند امضا می‌کنند. به چه جراتی شما می‌روید برخلاف مصالح ملت محرمانه سندی را امضا می‌کنید؟ در هر صورت جلوی این امر گرفته می‌شود ولی باید درسی برای اینها شود که خدا و انقلاب و نظارت مردم را در نظر بگیرند و بعد هر کاری که می‌خواهند بکنند.

برچسب ها: رئیس خبرگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار