اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
این قبیل خبرهایی که فقط در فضای مجازی می‌چرخند و هیچ‌گونه پایه و اساسی ندارند، در شأن استادی بزرگ همچون استاد شجریان نیست و جای تأسف دارد.
بیش از ١٠ روز است که پوستری با طرحی از بزرگمهر حسین‌پور و با عنوان «خسرو خوبان» برای بزرگداشت صدای فاخر موسیقی ملی ایران در روز تولد ایشان دست‌به‌دست در فضای مجازی می‌چرخد. برای کسب اطلاعاتی در این زمینه با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد تماس گرفتیم.

به گزارش شرق، «صدرا مذهب‌یوسفی» می‌گوید: تا این لحظه هیچ هماهنگی‌ای برای چنین برنامه مهمی با هیچ‌کدام از ارگان‌های فرهنگی و دولتی شهر مشهد انجام نشده است. وی می‌افزاید: شأن و منزلت استاد محمدرضا شجریان در حدی است که اگر تصمیم گرفته شود برای ایشان بزرگداشتی برگزار شود، حداقل به دو ماه کار کارشناسی و همچنین هماهنگی تمام ارگان‌های مرتبط در مشهد نیاز است.تا الان جز همین پوستری که مشخص نیست چطور این‌همه فراگیر شده و از «مجمع هنرمندان خراسان» در آن نام برده شده است، اطلاعات دیگری در دست نداریم.

«مجمع هنرمندان خراسان» نیز در استان خراسان وجود خارجی ندارد و گویا در تهران مستقر است که باز هم اطلاعات بیشتری از این مجمع در دست نداریم. باید این را در نظر داشته باشیم که موقعیت استاد شجریان به‌گونه‌ای نیست که بشود با دورهمی‌های کوچک و بی‌برنامه‌ از ایشان تقدیر به عمل آورد.

یوسفی اضافه کرد: این قبیل خبرهایی که فقط در فضای مجازی می‌چرخند و هیچ‌گونه پایه و اساسی ندارند، در شأن استادی بزرگ همچون استاد شجریان نیست و جای تأسف دارد. همچنین لازم می‌دانم اشاره کنم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر مشهد برای بزرگداشت استاد شجریان برنامه‌هایی را طراحی کرده است که تا هماهنگی‌های اصلی با خود استاد شجریان و خانواده محترمشان به نتیجه نرسد و تمام جوانب و مقتضیات چنین مراسمی تمهید نشود، اعلام عمومی نخواهد شد.


برچسب ها: شجریان ، تجلیل ، مشهد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار