اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
در آستانه عید سعید غدیر و با حضور رئیس رسانه ملی، پخش شبکه تلویزیونی «شما» و پخش آزمایشی شبکه تخصصی «امید» آغاز شد.
  در آستانه عید سعید غدیر و با حضور رئیس رسانه ملی، پخش شبکه تلویزیونی «شما» و پخش آزمایشی شبکه تخصصی «امید» آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مراسم افتتاح رسمی شبکه‌های «شما» و«امید» عصر روز دوشنبه، 29 شهریور با حضور علی عسکری رئیس رسانه ملی برگزار شد.

عسکری در مراسم افتتاحیه شبکه «امید» گفت: رسانه ملی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» مبنی بر توجه ویژه به تولید برنامه‌های مناسب برای نسل نوجوان و جوان کشور، راه‌اندازی شبکه اختصاصی برای این گروه سنی را در اولویت قرار داد و بحمدالله با تلاش همکاران معاونت‌های سیما و فنی امروز شاهد راه اندازی شبکه تخصصی«امید» برای نوجوانان و جوانان هستیم که امیدواریم این شبکه بتواند معارف اهل بیت (ع) را به خوبی برای نوجوانان عرضه کند.

وی با اشاره به توطئه ‌های دشمنان برای انحراف نسل جوان و نوجوان کشور تاکید کرد: شبکه امید باید با برنامه‌ریزی مناسب و شناخت دقیق نیازهای نسل آینده ساز کشور، برنامه‌های مناسبی را در پاسخ به نیازهای جوانان تهیه و پخش کند.

رئیس رسانه ملی همچنین در آئین افتتاح شبکه تلویزیونی «شما»، آغاز به کار دوباره این شبکه را با توجه به تنوع فرهنگی و قومیتی کشور، مهم ارزیابی کرد و افزود: ضرورت توجه رسانه به تنوع فرهنگی، زیبایی‌های گردشگری و ظرفیت‌های اقتصادی سراسر کشور ایجاب می‌کند تا در شبکه‌‌ای مستقل موضوعاتی همچون گردشگری، اقوام، آداب و رسوم ایرانیان، موسیقی و توانمندی‌های استان‌ها معرفی شود، براین اساس تصمیم گرفته شد تا پخش شبکه «شما» از سر گرفته شود.

رئیس صداوسیما گفت: این شبکه باید عصاره زیبایی‌های ایران باشد و بتواند برای همه ایرانیان بهترین‌های کشور را به نمایش ‌بگذارد.

عسکری ضمن قدردانی از زحمات دکتر دارابی و همکارنشان در معاونت استان‌ها اظهار امیدواری کرد که پخش برنامه‌های متنوع و جذاب از این شبکه مورد توجه مردم و مخاطبان قرار گیرد.

شبکه تلویزیونی «شما» با شعار «شبکه شما، شبکه مردم ایران» با رویکرد اجتماعی و فرهنگی و توجه ویژه به موضوعاتی همچون گردشگری، اقوام، آداب و رسوم ایرانیان، موسیقی و توانمندی‌های استانی، پخش برنامه‌های خود را آغاز کرد.

پخش آزمایشی شبکه تخصصی «امید» با حضور علی‌رضاحاتمی فرزند شهید حاتمی از دانشمندان هسته‌ای کشور که در مراسم حج سال گذشته به درجه شهادت نائل آمد و فرزند شهید سید حمیدرضا حسینی خبرنگار شهید صداوسیما در حادثه منا، در حالی آغاز شد که قرار است این شبکه از فردا فعالیت‌های خود را به صورت رسمی آغاز کند.

برنامه‌های شبکه امید فقط ویژه نوجوانان و برای گروه سنی 12 تا 18 سال است. این شبکه تلویزیونی از ساعت 14الی 22برنامه خواهد داشت و برنامه‌های اصلی شبکه از ساعت 18تا 22باکس اصلی است و 14تا 18تکرار روز قبل است.

در افتتاح این شبکه‌ها میرباقری معاون سیما، دارابی معاون استان ها، علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه،محمد سرشار مدیر شبکه «امید»، مهدی قاسمی مدیر شبکه «شما» و جمعی از کارکنان این شبکه‌ها حضور داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار