اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۸۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
لیگ برتر فوتبال
هفته هفتم لیگ برتر ایران برای تیم های خوزستان شرایط حساسی دارد زیرا هر سه تیم برای بهبود جایگاه خود در جدول ...
مسعود گادار

 
در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران صنعت نفت آبادان، فولاد خوزستان و استقلال خوزستان برای کسب سه امتیاز به مصاف حریفانشان خواهند رفت تا در جدول رده بندی صعود داشته باشند.

هفته هفتم لیگ برتر ایران برای تیم های خوزستان شرایط حساسی دارد زیرا هر سه تیم برای بهبود جایگاه خود در جدول رده بندی نیاز به سه امتیاز دارند. 

*استقلال خوزستان -پیکان تهران 

استقلال خوزستان سه شنبه هفته جاری در هفته هفتم میزبان پیکان تهرانی است که هنوز نتوانسته پیروزی کسب کند و رکوردار گرفتن نتیجه تساوی از حریفانش است. 

آبی پوشان اهوازی که در 2 بازی گذشته خود برابر پدیده مشهد و صنعت نفت آبادان توانسته اند 2 امتیاز کسب کنند برای پیروزی بر مهمان تهرانی اش به لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار دارد. 
البته استقلال خوزستان برابر صنعت نفت آبادان نشان داد از نظر هماهنگی هنوز به آن چیزی که نیاز است نرسیده و در 6 هفته گذشته کادر فنی مدافع عنوان قهرمانی این مشکل را بخوبی دیده اند. 

مهاجمان استقلال خوزستان در 2 بازی اخیر گلی برای این تیم به ثمر نرساندند هر چند که در ایجاد موقعیت نیز نتوانسته اند چندان موفق باشند. 

در خط میانی آبی های خوزستانی نسبت به فصل گذشته شرایط متفاوت تری دارند و هافبک های جدید این تیم نتوانسته اند مهاجمان این تیم را بخوبی تغذیه کنند. 

اما پیکانی ها که در خط دفاعی چندان مطمئن عمل نکرده اند برابر مهاجمان فرصت طلب استقلالی ها کار سختی خواهند داشت و می توان جنگ اصلی این دیدار را بین مهاجمان استقلال با مدافعان پیکان دانست. 

البته پیکانی ها در خط حمله با در اختیار داشتن آرش برهانی هنوز به شرایط خوبی دست نیافته اند و در 6 بازی گذشته تنها چهار بار دروازه حریفانش را باز کرده اند.  سیدسیروس پور موسوی سرمربی استقلال خوزستان در خصوص این دیدار به ایرنا گفت: بازی سختی پیش رو داریم ولی برای کسب سه امتیاز سرشار از انگیزه هستیم. 

وی اظهار داشت: پیکان تیم پرتلاش و با تجربه ای است و برابر حریفانش خیلی سخت امتیاز می دهد ولی برابر روز سختی را تجربه می کند.  سرمربی استقلال خوزستان افزود: در 2 بازی گذشته از موقعیت ها بخوبی استفاده نکردیم ولی برابر پیکان این اشتباهات را تکرار نمی کنیم. 

*صنعت نفت آبادان – پدیده خراسان 

صنعت نفت آبادان که در 2 هفته گذشته نتوانسته فروغ چهار بازی ابتدایی لیگ برتر را داشته باشد با شرایط سختی به مصاف پدیده خراسان خواهد رفت.  برزیل ایران در 2 بازی گذشته تنها یک امتیاز کسب کرده در حالی که در این 2 دیدار سه بار دروازه خود را باز شده دیده و 2 گل نیز به ثمر رسانده است. 

نفتی ها برابر نفت تهران و استقلال خوزستان در خط دفاعی با مشکلاتی مواجه شدند هر چند که در خط حمله شرایط خوبی را پشت سر گذاشته اند.  در آن سوی میدان پدیده خراسان در 2 بازی گذشته خود برابر استقلال خوزستان و فولاد خوزستان یک تساوی و یک شکست بدست آورد و در سومین بازی برابر حریفان خوزستانی بدنبال پیروزی است هر چند این تیم هنوز نتوانسته در 6 هفته گذشته پیروزی را کسب کند. 

تیم خراسانی در 6 بازی گذشته خود تنها سه بار به گل رسیده و 6 بار نیز دروازه خود را برابر حریفانش باز شده دیده و این مساله می تواند برای نفتی ها فرصتی باشد تا با استفاه از ضعف خط دفاعی میزبانشان به گل برسند. 

نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص این دیدار گفت: پدیده به لحاظ روحی شرایط مناسبی ندارد و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم تا به سه امتیاز بازی دست یابیم. 

وی اظهار داشت: البته آنها برای دست یافتن به نخستین پیروزی فصل خود سخت تلاش خواهند کرد اما صنعت نفت حریف دست و پا بسته ای برای آنها نیست. 

*فولاد خوزستان – گسترش فولاد تبریز

فولاد خوزستان که پس از پیروزی برابر پدیده خراسان در هفته گذشته به شرایط آرمانی خوبی دست یافته روز چهارشنبه میهمان گسترش فولادی است که جای پیروزی را مقابل نام خود خالی می بیند. 

فولادی ها پس از بازگشت ساسان انصاری به تیمی منسجم و فرصت طلب تبدیل شده و در فاز هجومی اکنون به همان چیزی تبدیل شده که هوادارانش در انتظارش بودند. 

اما قرمزپوشان اهوازی که در 2 دیدار گذشته سه بار برابر حریفانشان به گل رسیده اند در خط دفاعی هنوز مشکلاتی را احساس می کنند. 

فولادی ها که در 6 بازی گذشته خود 6 بار برابر حریفانشان به گل رسیده اند و هشت بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند برابر گسترش فولاد بدنبال دومین پیروزی این فصل خود خواهند بود.  اما گسترش فولاد تبریز که هنوز به پیروزی در این فصل دست نیافته است از فولاد خوزستان تنها سه امتیاز را می خواهد هر چند این تیم در خط حمله با مشکل گلزنی مواجه است. 

تقابل مهاجمان فولاد خوزستان با خط دفاعی گسترش فولاد تبریز می تواند از صحنه های دیدنی این دیدار باشد هر چند که مهاجمان گسترش نیز برای رسیدن به دروازه فولاد منتظر لغزش مدافعان این تیم است. 

نعیم سعداوی سرمربی فولاد خوزستان در خصوص این دیدار گفت: از تیم گسترش فولاد شناخت لازم را داریم و برای گرفتن امتیاز از این تیم برنامه های خاصی در نظر داریم. 

وی اظهار داشت: با تیمی منسجم و هماهنگ باید بازی کنیم هر چند این تیم در بازی های قبلی دچار بدشانسی شده و نتوانسته پیروزی را بدست بیاورد. 

سرمربی فولاد خوزستان افزود: البته ما هم تا هفته گذشته برای کسب نخستین پیروزی دچار بدشانسی شده بودیم ولی اکنون برای سه امتیاز به مصاف گسترش فولاد می رویم تا روند پیروزی های خود را ادامه دهیم. 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار