اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷
حواشی استقلال خوزستان - پیکان تهران/ آغاز بازی با یک دقیقه سکوت
پیکان تهران امروز در حالی موفق به شکست استقلال خوزستان در اهواز شد که با این نتیجه اولین پیروزی خود را دشت کرد...


 پیکان تهران امروز در حالی موفق به شکست استقلال خوزستان در اهواز شد که با این نتیجه اولین پیروزی خود را دشت کرد و طلسم نبردهای خود را شکست.

به گزارش مهر، دو تیم استقلال خوزستان و پیکان تهران در چارچوب هفته هفتم مسابقات لیگ برتر شامگاه امروز سه شنبه در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود پیکان خاتمه یافت.

* گل های این بازی را حسن بیت‌سعید (۸۶) لئون هایراپتیان (۳+۹۰- گل به خودی) برای استقلال - گادوین منشا (۷۴ و ۸۰) امیرحسین صادقی (۵+۹۰) برای پیکان وارد دروازه حریف کردند.

* این بازی را تورج حق وردی  با کمک قهرمان نجفی  و جعفر مهاجر سوت زد و در این بازی به اخطار: عزت‌الله پورقاز، عقیل کعبی (استقلال) – شهریار مغانلو، ابوالفضل ابراهیمی (پیکان) کارت زرد نشان داد.

* استقلال خوزستان در این بازی با ترکیب: وحید شیخ ویسی، عقیل کعبی محمد طیبی، عزت‌الله پورقاز، فرشاد سالاروند (۵۷- حسین بهرامی)، میثم دورقی، دیوید ساکونی (۶۰- پیمان شیرزادی)، مهدی مومنی، مهدی زبیدی (۶۷- جلال عبدی)، حسن بیت‌سعید و رحیم زهیوی در برابر حریف صف آرایی کرد.

* پیکان تهران نیز در این دیدار با ترکیب: رحمان احمدی، سیاوش یزدانی، امیرحسین صادقی، مهدی شیری، لئون هایراپتیان، ماهان رحمانی، محمدصادق بارانی، سیامک نعمتی (۹۰- فراز امامعلی)، ابوالفضل ابراهیمی (۵۷- گادوین منشا)، شهریار مغانلو (۶۳- علی حمودی) و مرتضی آقاخان وارد میدان شد.

* استقلال خوزستان برای شکستن طلسم پیروز نشدن با تغییر سیستم و یک آرایش تهاجمی گام به زمین گذاشت و پیکان تهران با دو تغییر نسبت به بازی قبلی به میدان آمد

 * تیم قهرمان لیگ برتر در این بازی نشانی از آن تیم با کیفیت فصل قبل نداشت و با وجود اینکه استقلال خوزستان ترکیب اصلی خود را برای این فصل حفظ کرده است ولی باید دید مشکل این تیم کجاست؟

* تیم مجید جلالی پیش از این بازی با گذشت شش هفته از مسابقات لیگ برتر هنوز نتوانسته بود به پیروزی دست یابد ولی با امروز موفق شد یک پیروزی شیرین کسب کند و قهرمان لیگ برتر را در خانه خود شکست دهد تا با پیکان با دستی پر به سمت تهران پرواز کند..

* در ابتدای بازی یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت پدر و مادر بهادر عبدی هافبک تیم پیکان و هم‌چنین علی سبکتکین کمک داور فوتبال کشور صورت پذیرفت.

* مربیان استقلال و پیکان در دقیقه ۵۷ به‌صورت همزمان اقدام به تعویض بازیکنان شماره ۲۳ دوتیم کردند.

* کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی طبق برنامه قبل از طریق تلویزیون این دیدار را تماشا می‌کرد تا عملکرد بازیکنان دو تیم را زیر نظر بگیرد.

* فرشاد سالاروند، مهدی مومنی و پیمان شیرزادی سه بازیکن استقلال خوزستان بودند که پیش از شروع بازی به سمت مجید جلالی رفته و برای حضور در میدان از او رخصت گرفتند.

* روی گل‌های هر دو تیم اشتباهات خط دفاعی تیم مقابل در به ثمر رسیدن گل‌ها تأثیرگذار بود.

* اولین باخت خانگی استقلال خوزستان و اولین پیروزی فصل پیکان امروز رقم خورد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار