اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
شوشان: در پی ضایعه دلخراش درگذشت مرحومه بانو عفت فتحی جمعی از شخصیت های سیاسی و فرهنگی و همچنین مسئولین خوزستان در پیام هایی درگذشت این فعال رسانه ای استان را به علی میلاسی همسر مرحومه خانواده های داغدار میلاسی و فتحی و جامعه رسانه ای استان تسلیت گفتند 

پیام تسلیت استاندار 

استاندار خوزستان در جریان بازدید وزیر محترم کشور به همراه جمعی از خبرنگاران در شلمچه با اطلاع از حادثه  در گدشت بانوی فعال رسانه ای استان سرکار خانم عفت فتحی این حادثه غم بار را تسلیت گفت. دکتر غلامرضا شریعتی با اشاره به فعال بودن و زحماتی که این بانوی خبرنگار در پوشش خبری برنامه ها و جلسات استان داشته اند این مصیبت را به جامعه ی خبری استان و خانواده ایشان صمیمانه تسلیت گفت.  دکتر شریعتی برای آن مرحومه علو درجات و برای بازماندگان نیز صبرجمیل آرزو کرد.

پیام تسلیت سید شریف حسینی مشاور وزیر نفت 

" و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون " 

«هر از گاهی در گذر بی صدای  ثانیه های این دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که گام به دنیایی ابدی می نهند»
خاموشی چراغ خدمت یک فعال رسانه ای بر جامعه تاثیر گذار است چرا که خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند و دانایی را با قلم ،فکر و اندیشه ی خود منتشر می کنند.
درگذشت بانوی فرهیخته و پرتلاش رسانه ای سرکار خانم «عفت فتحی» ، جامعه ی رسانه ای خوزستان را در اندوهی عظیم فرو برد و همگان را عزادار کرد. گرچه  این عزیز هم اکنون در بین ما نیست اما رسالتی که با چرخش قلمش در «هفته نامه قلم» آغاز شد، فناناپذیر و ابدی است...یادش  ماندگار و اندیشه اش پایدار.

پیام تسلیت کیانوش راد رییس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خوزستان 

بنام او كه تنها اوست باقي
خبر تالم بار وحزن انگيز خواهر عزيزمان فتحي اندوهي را بر جانم نشاند.
باور كردني نبود و نيست ، اما خبر واقعيت داشت. او خبرنگاري درد مند بود كه آتش غم او اندوه را بر دلها شعله ور گرداند.
اين غم بزرگ را به برادر عزيزمان علي ميلاسي و اهالي خبر و رسانه تسليت مي گويم.
يادش هميشه در سطر سطر خاطرمان   خواهد ماند.

پیام تسلیت مقتدایی استاندار سابق خوزستان 

انا لله و انا الیه راجعون  
 فقدان تاسف بار و تاثر انگیز سرکار خانم عفت فتحی بانوی فرهیخته و فعال عرصه رسانه و خبر، غم سنگینی را بر دلها نشاند .
تنها گریز ناپذیری و فراگیری مرگ و امید به رحمت الهی است که بازماندگان را تسلی دهنده است اینجانب برخود لازم میدانم که این ضایعه دردناک را به  اصحاب رسانه و خبر استان و خانواده داغدیده آن مرحومه خصوصا همسر محترمشان آقای میلاسی تسلیت عرض نمایم.
 سلام علیکم بماصبرتم فنعم عقبی الدار خداوند به شما و دیگر بازماندگان صبر عنایت فرماید بنده را شریک غم و در کنار خود بدانید .

پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش 

بسم الله الرحمن الرحیم 
کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ 
فقدان فعالان رسانه ای ، بی تردید جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد اما مشیت الهی بر این قرار گرفته است که بهار زندگی دستخوش خزان شود . زیرا جاودانگی فقط مختص ذات اوست و این بارزترین فلسفه ی خلقت است .
ضایعه ی غم بار درگذشت ناگهانی بانوی فعال ، پرتلاش و صادق رسانه ای " سرکار خانم فتحی " را به خانواده این عزیز از دست رفته و جامعه ی رسانه ای خوزستان تسلیت عرض می کنم و امیدوارم وسعت صبر بازماندگان به اندازه ی دریای غمشان باشد.

پیام تسلیت علی ساری نماینده مردم اهواز
 
《 كُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَيْنا تُرْجَعُونَ》

ضایعه غم انگیز درگذشت خبرنگار متعهد مرحوم خانم فتحی را به خانواده محترم ايشان و نیز به اهالي رسانه و مطبوعات استان خوزستان تسلیت عرض می نمایم. با تقدیر از زحمات این خبرنگار فقید در مسیر آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، از خداوند متعال رحمت و آرامش برای روح آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان طلب مي كنم.
 
پیام تسلیت الباجی نماینده اهواز

بسم الله الرحمن الرحیم 
انا لله و انا الیه راجعون 
خبر تاسف برانگیز جان باختن بانوی فعال حوزه خبر و رسانه خوزستان زنده یاد سرکار خانم "عفت فتحی" در آستانه ماه محرم  موجب تالم و تاثر گردید.  این مصیبت جانکاه را به عموم فعالان جامعه رسانه و مطبوعات خوزستان ، فرزندان و بازماندگان ایشان بویژه همسر بزرگوارشان جناب آقای علی میلاسی سردبیر محترم  هفته نامه قلم امروز ، تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای روح بزرگ این خبرنگار تلاشگر رحمت واسعه را از درگاه قدس ربوبی خواهانم . بی شک این مصیبت برای جامعه رسانه ای استان و اهواز قابل جبران نخواهد بود.

پیام تسلیت فرماندار اهواز 
 
انالله و انا الیه راجعون
"کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام"
بدين وسيله ضايعه درگذشت سركار خانم عفت فتحي فعال حوزه خبر خوزستان را به اهالي رسانه به ويژه همسر محترم و اهل قلم ايشان جناب آقاي ميلاسي تسليت عرض نموده و از درگاه ايزد منان علو درجات را براي آن مرحومه  و صبر و شکیبایی براي بازماندگانش خواستارم.

پیام تسلیت شهردار اهواز 

انا لله و انا اليه راجعون
و چه تلخ و ناگوار است كه مناديان آگاهي و اصحاب خبر، خود سوژه خبري دردناك و تلخ باشند.
ضايعه درگذشت مرحومه عفت فتحي از خبرنگاران سخت كوش، دلسوز و پر تلاش استان خوزستان و شهر اهواز ، اصحاب فرهنگ، ارباب جرايد و جامعه رسانه اي استان خوزستان را عزادار نمود.
بي ترديد مردم قدرشناس خوزستان، تلاش هاي صادقانه و مجاهدت هاي دلسوزانه اين سفير بيداري و آگاهي را از ياد نخواهند برد و ياد و نام آن مرحومه، سركار خانم فتحي، در كتاب افتخارات فرهنگ اين سرزمين تفتيده تا ابد ثبت خواهد شد.
اينجانب ضمن تسليت اين ضايعه مؤلمه و حادثه تلخ به كليه خبرنگاران استان به ويژه همسر عزيز و محترم ايشان جناب آقاي ميلاسي و خانواده گرامي، براي اين بانوي وارسته و عزيز از دست رفته، غفران و رحمت واسعه الهي و براي بازماندگان صبر جزيل و شكيبايي آرزومندم.

 پیام تسلیت مدیرکل موسسه اعتباری آرمان در منطقه جنوب غرب کشور 

بی شک که بقا مختص ذات اقدس اوست و مشیت الهی بر این قرار گرفته بود که مرحومه از میان ما رخت بربندد.  با خبر شدیم سرکار خانم فتحی نژاد خبرنگار فعال خوزستانی در سانحه آتش سوزی جان به جان آفرین تسلیم نموده است. لذا ضمن عرض تسلیت به همه اصحاب قلم و رسانه از خداوند منان برای مرحومه مغفوره علو درجات و برای بازماندگان این مصیبت عظیم صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم. امید است وسعت صبر بازماندگان اندازه دریای غمشان باشد.

پیام تسلیت رئیس سازمان نظام مهندسی خوزستان 

انا لله و انا الیه راجعون 
درگذشت خبرنگار پرتلاش، "عفت فتحی"، موجب تاسف و تاثر گردید. اینجانب درگذشت این خبرنگار مردمی و اخلاق مدار را به خانواده محترم و همکاران وی در عرصه ی مطبوعات استان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم .

پیام تسلیت رئیس دانشکده خبر اهواز

انا لله و انا الیه راجعون 
با نهایت تآسف و تآثر در گذشت ناگهانی مرحومه سرکار خانم عفت فتحی از دانشجویان دانشکده خبر اهواز و از فعالان عرصه خبر را به جامعه خبرنگاران استان، اساتید، دانشجویان و همشهریان گرامی به ویژه خانواده محترم آن مرحومه تسلیت عرض می نمائیم.هر چند که تاب فراق و هجران سخت و دشوار است، لیکن تقدیر الهی را جز صبر و بردباری چاره ای نیست. از خداوند بزرگ برای آن سفر کرده غفران واسعه الهی و برای کلیه بازماندگان محترم صبری جمیل و اجری جزیل را مسآلت می داریم. روحش شاد و یادش گرامی

پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان 

انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت خبرنگار فعال و متعهد، اخلاق مدار چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت حق چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. ضمن ابراز همدردی، ضایعه تلخ و اسفناک درگذشت ناگهانی مرحومه بانو عفت فتحی را همسر گرامی ایشان جناب آقای علی میلاسی و خانواده محترم، جامعه هنری و اهالی رسانه استان تسلیت عرض می نمایم و از درگاه ایزد منان آمرزش و آرامش جاودانی در بهشت برین را برای این بانوی از دست رفته خواهانم.

یاد و خاطره این بانوی سختکوش که همیشه همراه من و همکاران در پوشش خبری فعالیت های عمرانی این اداره کل بودند را هرگز فراموش نخواهیم کرد. برای آن سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را از درگاه ایزد منان خواستارم.

پیام تسلیت مدیر کل ارشاد خوزستان 

"تنها اوست که می‌ماند
گل دیگری از باغ اصحاب رسانه‌ی دیارمان به خاموشی گرائید، او که متانت و وقارش زبانزد دوستان و همکارانش بود. درگذشت ناگهانی عفت فتحی، خبرنگار پرتلاش و صادق استان، اصحاب رسانه را به شدت غمگین و متاثر کرد. این‌جانب به نمایندگی از اهالی فرهنگ و هنر، درگذشت این خبرنگار ارزشی را به خانواده‌ی محترم ایشان و جامعه‌ی رسانه‌ای استان تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه پروردگار یگانه برای آن مرحوم، غفران الهی مسئلت دارم."

پیام تسلیت رئیس دانشگاه چمران 

بازگشت همه به سوی اوست
درگذشت نابهنگام خبرنگار متعهد و پرتلاش سرکار خانم فتحی موجب تأثر و تأسف جامعه دانشگاهیان دانشگاه شهید چمران اهواز گردید، این ضایعه غم‌انگیز را به خانواده ایشان و اهالی محترم رسانه استان خوزستان تسلیت عرض نموده، از درگاه پروردگار یکتا برای ایشان پاداش و رحمت الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و شکیبایی مسألت دارم.

پیام تسلیت مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان 

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
ضایعه جان باختن سرکار خانم فتحی از خبرنگاران خدوم و زحمت کش استانمان در سانحه آتش سوزی منزل مسکونی که موجب تاثر شدید گردیده را به خبرنگاران رسانه ای کشور خصوصا جامعه خبرنگاران استان و خانواده داغدارشان تسلیت گفته ، برای آن مرحومه از خداوند منان مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان خصوصا همسر گرامی وی صبر و شکیبابی مسالت می نمایم .
سعیدی مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان

پیام تسلیت رییس سازمان آب و برق خوزستان

انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت خبرنگار فعال و متعهد، اخلاق مدار چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت حق چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.
ضمن ابراز همدردی، ضایعه تلخ و اسفناک درگذشت ناگهانی مرحومه بانو عفت فتحی را همسر گرامی ایشان جناب آقای علی میلاسی و خانواده محترم، جامعه هنری و اهالی رسانه استان تسلیت عرض می نمایم و از درگاه ایزد منان آمرزش و آرامش جاودانی در بهشت برین را برای این بانوی از دست رفته خواهانم. برای آن سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را از درگاه ایزد منان خواستارم. 

پیام تسلیت رییس خانه مطبوعات خوزستان 

بسم الله الرحمن الرحیم 
کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ 

 زیرا جاودانگی فقط مختص ذات اوست و این بارزترین فلسفه ی خلقت است . ضایعه ی غم بار درگذشت ناگهانی بانوی فعال ، پرتلاش و صادق رسانه ای " سرکار خانم فتحی " را به خانواده این عزیز از دست رفته و جامعه ی رسانه ای خوزستان تسلیت عرض می کنم و امیدوارم وسعت صبر بازماندگان به اندازه ی دریای غمشان باشد.

پیام تسلیت  روابط عمومی آبفا اهواز

بسم الله الرحمن الرحیم 
کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ 

زمان زیادی از پرواز ابدی علی هویسی نمی گذرد که باز هم داغ بزرگ تری بر سینه عرصه خبر خوزستان می نشیند و در صبحگاه ششمین روز پاییزی ،خزان عمر یکی از اهل رسانه رقم می خورد.در گذشت سرکار خانم عفت فتحی فعال حوزه خبر خوزستان را تسلیت عرض می نمائیم،به راستی شوک بزرگی برای همگان بخصوص اهالی رسانه خوزستان بود. از درگاه ایزد منان برای آرامش روح بزرگوار طلب مغفرت و صبر و شکیبایی برای بازماندگانش خواستاریم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار