اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
محمدرضا خاتمی درباره پرونده خود و چند تن از اصلاح‌طلبان گفت: این پرونده موضوع جدیدی ندارد و ما به تدریج تا جایی که قانون اجازه بدهد راجع به آن صحبت خواهیم کرد و فعلاً مسئله این است که اجازه نداده‌اند خودمان پرونده را مطالعه کنیم. این مسئله در حالی است که دو هفته از زمانی که ما احضار شده‌ایم، گذشته و وقت رسیدگی نیز نزدیک می‌شود.

او با اشاره به اینکه رسیدگی ۱۷ آبان‌ماه است ولی هنوز به ما اجازه مطالعه پرونده را نداده‌اند، گفت: وقتی پرونده را خودمان نخوانده‌ایم، باید از چه چیزی دفاع کنیم؟ البته به وکلا گفته شده که آنها می‌توانند پرونده را بخوانند. اما این حق اصلی متهم است که بتواند پرونده را بخواند.

قانون هم بر این موضوع صراحت دارد ما به دنبال این هستیم و پیگیری می‌کنیم تا از حق قانونی خود استفاده کنیم و تلاش می‌کنیم در مورد این پرونده به مسئولان کشور تا جایی که بتوانیم اطلاع‌رسانی کنیم.این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با انتقاد از روند پرونده تاکید کرد: ما آیت‌الله هاشمی را در جریان روند این پرونده از زمان تشکیل تا به امروز قرار دادیم و در برنامه‌های بعدی هم با دیگر مسئولان و صاحب‌نظران و آنهایی که در این مسئله ذی‌نفع هستند، دیدار خواهیم کرد. ما تلاشمان را در همه سطوح می کنیم تا اگر بتوانیم حتی با شخص رئیس جمهور هم دیدار داشته باشیم.این مطلب در ایلنا منتشر شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار