اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان خبر داد: وجود فضاهای آموزشی کانکسی در شان استانی مثل خوزستان نیست
شریعتی از زمانی که به عنوان استاندار منصوب شدند با حساسیت زیادی مسائل آموزش و پرورش خوزستان را مورد پیگیری قرار دادند.
 

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان در گفت و گو با شوشان از کلنگ زنی 28 مدرسه در مناطق حاشیه ای اهواز خبر داد.

سعید رضوانی با اعلام این خبر افزود: وجود فضاهای آموزشی کانکسی در شان استانی مثل خوزستان نیست و این فضاها باید به فضاهایی امن و متناسب با استاندارهای آموزشی تبدیل شوند.

رضوانی با اشاره به وعده ی استاندار خوزستان در جشن بازگشایی مدارس مبنی بر "برگزاری جشن جمع آوری مدارس کانکسی" تا پایان سال تحصیلی 95- 96 ، خاطر نشان کرد: با پیگیری های ویژه ی دکتر شریعتی صبح فردا مراسم کلنگ زنی یک مدرسه ی 6 کلاسه در کوی فدک زرگان برگزار می شود و این مراسم به صورت نمادین در راستای ساخت 28 مدرسه در مناطق حاشیه ای اهواز ، باوی و حمیدیه انجام می شود. 

وی همچنین بیان کرد: دکتر شریعتی از زمانی که به عنوان استاندار خوزستان منصوب شدند با حساسیت زیادی مسائل و مشکلات آموزش و پرورش خوزستان را مورد پیگیری قرار دادند و در جلسات منظم و هفتگی که با مدیرکل آموزش و پرورش برگزار کردند و با هماهنگی هایی که با مدیرکل نوسازی مدارس انجام شد ، تصمیم ساخت این مدارس گرفته شد.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان گفت: با پیگیری های مداومی که مدیرکل آموزش خوزستان انجام می دهد ،امیدواریم فرآیند اجرای این طرح در زمان بندی تعیین شده به پیش برود و این 28 مدرسه در پایان سال تحصیلی به بهره برداری برسند.

وی در عین حال از پایان مراحل ساخت و ساز 8 مدرسه در یکماه گذشته خبر داد و خاطر نشان کرد:8 مدرسه در غیزانیه، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان اهوازنیز در اوایل مهرماه سال جاری توسط اداره ی نوسازی مدارس به آموزش و پرورش تحویل داده شد که مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

رضوانی با اظهار اینکه فرآیند ساخت و ساز مدارس در مناطق حاشیه ای و محروم ادامه خواهد یافت ، تصریح کرد: در سایر مناطق حاشیه ای و محروم اهواز نیز طرح جمع آوری مدارس کانکسی با ساخت مدارس جدید دنبال می شود .

گفتنی است بهسازی و سامان دهی تجهیزات آموزشی یکی از 20 اولویت توسعه ای در برنامه های آموزش و پرورش خوزستان است که ساخت و ساز مدارس و ایجاد فضاهای آموزشی امن و استاندار در راستای تحقق این الویت می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار