اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۱۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
اقدامی ارزنده توسط هلال احمر و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز+ تصاویر
جشنواره خیریه غذا به نفع بیماران صعب‌العلاج با مشارکت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز و جمعیت هلال احمر اهواز برگزار شد.






شوشان: جشنواره بزرگ خیریه غذا به نفع بیماران صعب‌العلاج به ویژه کودکان سرطانی با مشارکت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز و جمعیت هلال احمر شهرستان اهواز برگزار شد.

مهدی مکارمی مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز در آئین افتتاحیه این جشنواره عنوان کرد: این جشنواره که با ابتکار جمعیت هلال احمر اهواز و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز برگزار شد و با استقبال بسیار خوبی همراه بوده، نمادی از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی با مشارکت مردم است. 

 افزایش برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی 

وی افزود: سازمان فرهنگی و ورزشی، حمایت از سازمان های مردم نهاد و نهادهای اجتماعی را در دستور کار خود دارد و امیدوارم در ادامه نیز شاهد افزایش برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در در راستای خدمت به مردم باشیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز عنوان کرد: اجرای اینگونه برنامه ها به دلیل مشارکت مردم، هزینه های بالایی نیاز ندارند و اگر اجرای آنها رونق بگیرد شاهد توسعه فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر اهواز خواهیم بود.

توسعه فرهنگی و اجتماعی را در شهر اهواز  

مکارمی در ادامه خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم توسعه فرهنگی و اجتماعی را در شهر اهواز داشته باشیم، باید بخش مهمی از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مان را بر مبنای مشارکت شهروندان و سازمان های مردم نهاد تعریف کنیم.

وی ادامه داد: باید سعی کنیم فعالیتهای اجتماعی را با حضور و مشارکت داوطلبانه شهروندان تشویق و تقویت کنیم و باور کنیم که توسعه اجتماعی بر محور بسترسازی برای مشارکت شهروندان قابل تحقق است.



کار داوطلبانه خالصانه است

در ادامه این مراسم، مکوندی معاون جمعیت هلال احمر اهواز اظهار کرد: کار داوطلبانه فی نفسه زیباست و از آنجایی که بدون چشم داشتی است، خالصانه است.

وی افزود: نیروهای داوطلب هلال احمر همواره آمادگی برگزاری اینگونه جشنواره ها را دارند اما باید مسیرها و روندهای قانونی اخذ مجوزها کمی کوتاه تر شوند تا برنامه های بیشتری برگزار شوند.

مکوندی خاطرنشان کرد: در هشت برنامه برگزار شده در گذشته، بیش از ۲۰۰ میلیون تومان جمع آوری شد که موفق شدیم، به حدود ۱۵۰ بیمار صعب العلاج کمک کنیم.



کار نوع دوستانه با هیچ معیاری قابل سنجش نیست

همچنین در بخش دیگری از این مراسم، زیبا صالحپور عضو شورای شهر اهواز با قدردانی از سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز اظهار کرد: انجام کار خیر ریشه در باورها و اعتقادات ما مسلمانان دارد زیرا این دنیا کشتزار آخرت است. 

وی افزود: امشب ما شاهد حرکتی بسیار زیبا و معنوی با مشارکت جمعی از شهروندان ما هستیم که قرار است حاصل آن گره گشای بیماران صعب العلاج باشد.

صالحپور عنوان کرد: این عمل نوع دوستانه، با هیچ معیاری قابل سنجش نیست.

عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد: در دوره ای که فکر می کنند همه به دنبال کسب مادیات هستند، اما هستند کسانی که معنویت و خودگذشتی را درک کرده اند.


برگزاری برنامه های اجتماعی گره گشای بیماران است

مریم ابریشم کار دیگر عضو شورای شهر اهواز به خبرنگار ما گفت: اینچنین برنامه هایی یک حرکت انسان دوستانه هستند و باتوجه به هزینه های بالای درمان بیماری ها صعب العلاج، ما باید در اینگونه فعالیت های اجتماعی، به این بیماران کمک کنیم. 

وی با ابراز خوشحالی از اجرای اینگونه برنامه ها با مشارکت مردم افزود: امیدوارم اینگونه جشنواره ها در طول سال تداوم داشته باشند و در قالب یک کار هنری مثل آشپزی، گره ای را از مشکل بیماران سرطانی و صعب العلاج باز شود.

عضو شورای شهر در پایان اظهار کرد: استقبال بسیار خوبی از این جشنواره شده است و به همین منظور از شهروندان عزیز اهوازی تشکر می کنم.

لازم به یادآوری است شهردار اهواز، رئیس شورای اسلامی شهر اهواز، آذر زمانپور عضو شورای شهر و جمعی دیگر از مسئولان استان از این نمایشگاه بازدید کردند.






comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Russian Federation
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
comment
0
0
comment سلام
یاد مرحومه فتحی گرامی باد

همیشه در این مراسمات و حمایت از بیماران سرطانی حضور فعال داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار