اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
کنسرسیوم بین‌المللی روزنامه‌نگاران تحقیقی در گزارشی مدعی شد، آژانس املاک و مستغلات دونالد ترامپ در سال‌های گذشته به بانک ملی ایران یک ساختمان اجاره داده است.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری ان بی سی نیوز، کنسرسیوم بین‌المللی روزنامه‌نگاران تحقیقی مستقر در واشنگتن اعلام کرده است که دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری پیش روی آمریکا در سال‌های 1998 تا 2003 به بانک ملی که از بزرگ‌ترین بانک‌های دولتی ایران محسوب می‌شود یک ساختمان اداری در منطقه منهتن نیویورک اجاره داده است. در حقیقت آژانس املاک و مستغلات ترامپ چهار سال پس ازآن که وزارت خزانه‌داری آمریکا در سال 1999 اعلام کرد بانک ملی ایران توسط دولت این کشور کنترل می‌شود نیز این بانک را به عنوان مستاجر خود حفظ کرده است.

این در حالی است که دونالد ترامپ در تبلیغات انتخاباتی خود ایران را دشمن می‌خواند و هیلاری کلینتون رقیب انتخاباتی‌اش از حزب دموکرات را به دلیل نداشتن مواضع سختگیرانه‌تر در قبال ایران سرزنش  می‌کند، از این رو انتشار خبر همکاری وی با ایران مورد توجه قرار گرفته است.

کنسرسیوم بین‌المللی روزنامه‌نگاران تحقیقی هم‌چنین مدعی شده است که بانک ملی ایران مدتی پس از سال 2003 این ساختمان واقع در منتهن را ترک کرد. طبق قوانین آمریکا بانک ملی ایران تحت تحریم‌های واشنگتن قرار دارد و به گفته ریچارد نفیو، یک مقام پیشین وزارت امور خارجه آمریکا در حوزه تحریم، این امر نشان می‌دهد که اصول ترامپ زمانی که پای خود به میان بیاید انعطاف‌پذیر هستند.

برچسب ها: ترامپ ، کلینتون ، ایران
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار