شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۹

شوشان : معاون اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان از فعال شدن 90 درصدی تعاونی های مسکن مهر خبر داد و گفت: در حال حاضر ۹۰ ٪ تعاونی های مسکن مهر شوشترفعال شده اند وبا پیگیری های انجام شده مابقی آنها در اینده ای نزدیک فعال خواهند شد.

وی با اشاره به تعداد تعاونی های مسکن فعال افزود: تعداد کل تعاونی های مسکن فعال ۵۶ تعاونی با ۶۰۲۶ واحد در دست ساخت که از این تعداد ۴۷ تعاونی با ۳۸۴۸ واحد مهر و مابقی مسکن متعارف می باشد.

سلمان غلامپور همچنین ضمن اشاره به سهم آورده اعضا ادامه داد: اعضا ی تعاونی های مسکن مهر تاکنون ۲۱ میلیارد تومان آورده و میانگین ۵/۵ میلیون ریال داشته اند

وی افزود: کل اعتباری که به تعاونی های مسکن مهر شوشتر اختصاص داده شده 983440 میلیون ریال بوده که از این رقم نزدیک به 47 میلیون ریال به تعاونی های مسکن پرداخت شده است.

غلامپور با اشاره به تعداد تعاونی های تحت پوشش خاطرنشان کرد: تعداد کل تعاونی های تحت پوشش اداره ، ۴۶۲ تعاونی میباشد که از این تعداد ۲۳۰ تعاونی مسکن و مابقی در گرایشهای مختلف تولیدی ،خدماتی ،اعتبار و حمل نقل و… در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: از سال ۶۰ تا کنون تعداد ۳۴۶۴ واحد و ۵۹۹ قطعه زمین در حد شناژ تحویل اعضا شده است با کل سرمایه گذاری ۲۷۲۱۸۲ میلیون ریال که از این میزان بیش از 11 میلیون ریال ٱن تسهیلات بانکی و مابقی سهم آورده اعضا بوده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار