اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
 
روزنامه شرق نوشت: این‌روزها برخی از یاران قدیم و فعلی احمدی‌نژاد از این می‌گویند که غیبت حضور احمدی‌نژاد در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ٩٦ به معنی حذف همیشگی او از عرصه سیاست نیست، او برنامه‌های دیگری دارد.

مانند شوراهای شهر و دورخیز برای انتخابات ١٤٠٠ تا جایی که خودش در پاسخ به نامه مقام معظم رهبری هم به این اشاره کرده و از قصد خود مبنی بر شرکت نکردن در انتخابات ریاست‌جمهوری ٩٦ نوشته است نه همه انتخابات های آینده.

«مسعود زریبافان»، رئیس بنیاد شهید دولت دهم، گفته است: «احمدی‎نژاد آدمی نیست که بخواهد از دنیای سیاست به‌‌سادگی دست بکشد و اگر بخواهد شهردار پایتخت شود، باید مهره‌های خود را به شورا ببرد تا بتواند ساختمان بهشت را به نام خود کند».«زریبافان» درباره ورود احمدی‌نژاد به رقابت‌های شورای شهر هم از توجیه و توصیف «کار و خدمت» استفاده می‌کند و می‌گوید: «جوهره آقای احمدی‌نژاد، جوهره کار و خدمت است، بنابراین هر عرصه‌ای را که ایشان برای کار و خدمت شایسته در آن یقین پیدا کند، امکان ورود به آن را دارد.

درباره شهرداری تهران، با توجه به اینکه اختیار انتخاب شهردار با شورای شهر است، بنابراین تحقق آن منوط بر این است که ایشان موفق شود هواداران خود را وارد شورای شهر تهران کند».نکته‌ای که زریبافان به آن اشاره دارد، در صورتی که محتمل شود، انتخابات آتی را به رقابتی‌ترین انتخابات شوراهای شهر ایران بدل می‌کند؛ رقابت اصلاح‌طلبان و اصولگرایان از یک طرف و رقابت درون‌گروهی اصولگرایان (احمدی‌نژادی‌ها و غیراحمدی‌نژادی‌ها) از سویی دیگر.

«محمدرضا باهنر»، رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری، هفته گذشته در یک نشست خبری درهمین‌باره گفت: «اینکه بگویم احمدی‌نژاد اگر وارد انتخابات شوراها شود یا نشود، مصلحت است یا نه را نمی‌دانم و این را هم نمی‌دانم اگر وارد شود، رقیب ما می‌شود یا نه؛ به‌هرحال، در این زمینه ما حتی با اصلاح‌طلبان نمی‌خواهیم رقابت سیاسی کنیم، بلکه باید رقابت کارآمدی داشته باشیم».

سایت صراط متعلق به جریان اصولگرا چند روز قبل در گزارشی که سایت «میدان ۷۲» متعلق به حامیان احمدی‌نژاد هم آن را بازنشر کرده بود، به همین مسئله پرداخته بود. صراط نوشته بود: «احمدی‌نژاد اگر هوادارانش در شورای شهر رأی بالایی به دست آورند، می‌تواند به شهرداری فکر کند؛ با این حال، رفتار احمدی‌نژاد در سال‌های گذشته نشان داده او شأن خود را هم بالاتر از جایگاه شهرداری تهران می‌بیند، هم بالاتر از رقابت با قالیباف بر سر این صندلی».

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار