اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
آمار امیدوارکننده تیم ملی
تیم ملی فوتبال ایران با سرمربی پرتغالی خود همواره در دیدار با یکی از تیم‌های مطرح آسیا برنده میدان بوده است.
تیم ملی فوتبال ایران با سرمربی پرتغالی خود همواره در دیدار با یکی از تیم‌های مطرح آسیا برنده میدان بوده است.

به گزارش فارس، تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی از هفته چهارم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه عصر روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بر همین اساس و طبق آمار استخراج شده از تاریخچه دیدارهای دو تیم در سال‌های گذشته به روند امیدارکننده خواهیم رسید و موضوع اینکه تیم ملی ایران در مدت زمانی که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان بوده است، علاوه بر اینکه هرگز به کره‌جنوبی نباخته بلکه در هر 3 دیدار برگزار شده موفق شده است، حریف شرق آسیایی را شکست دهد.

تیم ملی 2 بار در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل و در تهران و سئول موفق شد حریف چشم بادامی را با نتایج مشابه یک بر صفر شکست دهد.

در ادامه تیم ملی ایران در یک دیدار تدارکاتی در حالی کره را شکست داد که این بار سرمربی این تیم اشتیلیکه آلمانی بود و سه شنبه برای دومین بار سرمربیان پرتغالی و آلمانی دو تیم با هم رو در رو خواهند شد.

در این 3 دیدار همچنین جواد نکونام، قوچان‌نژاد و سردار آزمون برای تیم ملی گلزنی کردند که البته سردار و رضا می‌توانند همچنان به گل‌های خود به کره‌جنوبی، این رکورد را افزایش دهند.

پیش از این کی‌روش در مقابل قطر نیز چنین آماری را داشت و تیمش هرگز به این تیم عربی نباخته بود و این روند در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا نیز ادامه پیدا کرد. حالا کی‌روش و تیمش به تیمی رسیده‌اند که همواره در دیدارهای برگزار شده، پیروزی با تیم ملی ایران بوده است و در صورت ادامه این روند یک بار دیگر شاهد موفقیت تیم ملی در دیدار مقابل کره‌جنوبی خواهیم بود.


برچسب ها: کی‌روش ، کره‌جنوبی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار