اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۵۴۶۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
انتقاد معاون استاندار خوزستان به وزارت نفت/ مردم اگر از خوزستان مهاجرت کنند حق دارند / توهین به شعور مردم خوزستان/ وزارت نفت به خوزستان نگاه صرف درآمدزایی دارد/ جاده هایی که در هورالعظیم ساخته شده از بزرگراه تهران به قم عریض تر است/ تکلیف مردم و سلامت آنها چه می شود؟
معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: وزارت نفت به خوزستان نگاه صرف درآمدزایی دارد که اگر وضع به همین منوال پیش برود دیگر هیچ فرد خوزستانی...


معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: وزارت نفت به خوزستان نگاه صرف درآمدزایی دارد که اگر وضع به همین منوال پیش برود دیگر هیچ فرد خوزستانی در استان نخواهد ماند.

به گزارش مهر، احمد سیاحی پیش از ظهر امروز سه شنبه در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای کلانشهر اهواز اظهار کرد: اعتقاد دارم که حل مشکلات خوزستان بدون توجه ویژه وزارت نفت به این استان امکان پذیر نیست و تا زمانی که به خوزستان نگاه درآمدی، گاو شیرده و ملی باشد هیچ وقت این موضوعات حل نمی شود.

وی افزود: اینکه اعلام می کنند چون ظرفیت بالایی را در اوپک به ما دادند باید افزایش تولید داشته باشیم توهین به شعور مردم خوزستان است.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان تصریح کرد: وزیر نفت می گوید «هورالعظیم به من هیچ ربطی ندارد و مربوط در دوره قبل است» ولی در این تالاب کمپ های نفتی بسیاری را ساخته اند.

سیاحی گفت: جاده هایی که در هورالعظیم ساخته شده از بزرگراه تهران به قم عریض تر است. آخر تکلیف مردم و سلامت آنها چه می شود؟ کجای دنیا سلامت مردم را به دلیل کسب درآمدهای ملی به خطر می اندازند؟

وی ادامه داد: کمک وزارت نفت به فاضلاب یکی از شهرها را اعلام می کنیم در حالی که وظیفه اش است. طرح آماک از سال ۹۲ تاکنون به تأخیر افتاده و این ظلم به مردم و حق الناس است.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان اضافه کرد: مردم اگر از خوزستان مهاجرت کنند حق دارند، آب و هوای خوبی ندارند. مردم مشکلات تنفسی دارند و با خشک شدن تالاب ها مواجه بوده و ریزگردها را دارند بنابراین مهاجرت می کنند.

سیاحی عنوان کرد: در ارتباط با غرب کارون نیز طرح بزرگی را تعریف می کنند و اگر وضعیت به همین شکل ادامه پیدا کند دیگر کسی در خوزستان نمی ماند.

وی گفت: اگر به خوزستان نگاه صرف درآمدزایی باشد دیگر خوزستانی نخواهد ماند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
comment
0
0
comment باسلام..دکتر ممنون از این حرف کاملآ درست فرمودین
اگر وضع همبن شکل بیش بره آخر عاقبت خوزستان خدا بخیر
ختم کنه..بجز او کسی نداریم.
منتظر ظهور می مانیم...الهم عجل ظهور الفرج...
comment
كريم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
comment
0
0
comment معاون محترم متاسفانه ضعف حوزه عمراني وعدم اشنايي مديران ان حوزه از قانون باعث شده هر سازماني حيات مردم را در استان به خطربياندارزد
شما اگر به قانون اشراف داشتيد هر حركت عمراني استان بايد توسط ان حوزه در شوراهاي برنامه ريزي وفني استان مصوب شود نه اينكه در دفتر نشست وفرياد واي مصيبت ها سرداد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
comment
0
0
comment چی شد
ایشون که برگشتند
ای بابا
[...]
comment
حسین
|
-
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
comment
0
0
comment احسنت به مهندس سیاحی درد دل مردم راگفت در 15 سال پیش ک زمانی در مسیر اهواز ماهشهر می رفتید دو تاسیسات نفتی بود و اینها آلودگی چندانی نداشتند اکنون که این تاسیسات نفتی در این مسیر به 15 عددرسیده اند باید هوای اهواز آلوده شود. متاسفانه محیط زیست خوزستان هم هیچ کاری نمی تواند بکند. پس درست باید مردم بگذارند و بروند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار