اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲
امام‌جمعه هندیجان:
امام‌جمعه هندیجان گفت: جمهوری اسلامی ایران بازیگر مهم و استراتژیک در منطقه غرب آسیا است و باعث شده خاک ذلت بر سر داعش و گروهای تروریستی خبیث وارد شود.

محمدمهدی صادقی: به گزارش شوشان از بندر هندیجان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی شمیل پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هندیجان اظهار داشت: نشست اخیر وزرای خارجه منطقه در لوزان سوئیس در حل بحران سوریه از طریق سیاسی برگزار شد اما نتیجه ای نداشت.

وی افزود: بعدازاینکه درگیری سیاسی بین آمریکا، روسیه و مواضع خصمانه کشورهای خبیث منطقه علیه نظام قانونی سوریه داشتند و در ادامه آن شورای همکاری خلیج‌فارس این حکام فاسد و ملعون عرب به همراه ترکیه مزدور خواستند به سوریه حملات هوایی و زمینی کنند.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: بر سر بحران سوریه، روسیه و آمریکا وارد جنگ سرد شده بودند که در زمان شوروی سابق هم این جنگ سرد اتفاق افتاده بود. روسیه در مناقشه سوریه همانند کشور مخلص در حال ایفای نقش در راه مقاومت است.

وی گفت: اما آمریکا نقش خبیثانه، مزدورانه و شیطانه در بحران سوریه ایفا می‌کند و در حال ضربه زدن به محور مقاومت و ملت‌های مسلمان است که انشا لله این شیطان ملعون نابود می‌شود.

شمیل پور عنوان کرد: همه کشورها تمایل اتمام بحران سوریه نیستند و منافع خود را در سوریه دنبال می‌کنند هر نشستی یک مقدمه و شرط و شروطی خواهد داشت در نشست‌های قبلی در خصوص سوریه پیش‌شرط مستکبرین و مزدوران آن‌ها برکناری رئیس‌جمهور قانونی بشار اسد بود.

وی افزود: اما در نشست اخیر لوزان سوئیس هیچ‌گونه پیش‌شرطی نداشت و این یعنی شکست مفتضحانه دجال‌های زمان ما هستند که در مقابل اسلام ناب محمدی (ص) و اراده پولادین مردم مؤمن و مقاوم منطقه نمی‌توانند ایستادگی کنند.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: آمریکا، ترکیه و عربستان این کشورهای مستکبر، قلدُر و منفور در حال جزع و وزع هستند و می‌بینند داعش و تروریست‌های خبیث در حال تار و مار شدن توسط دست‌های الهی رزمندگان مقاومت اسلام ناب محمدی (ص) می‌باشند.

وی گفت: حربه‌های منفی مستکبرین در حال نابودی است. در آتش‌بس‌ها آمریکا، ترکیه و عربستان به تروریست‌ها می‌گفتند به شهرهای دیگر سوریه حمله کنید.

شمیل پور عنوان کرد: مجلس سنا و آژانس اطلاعاتی دفاع آمریکا طرحی در دست دارند که سیاست تغییر رژیم سوریه را کنار بگذارند و راه‌های نفوذ دیگری را علیه نظام و ملت سوریه به کار ببندند. و تصمیم گرفتند از برکناری بشار اسد حرفی به میان نیایید.

وی افزود: آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا می‌گوید ما نمی‌توانیم به‌صورت زمینی وارد سوریه شویم چرا که عواقب خطرناکی دارد.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: عربستان، ترکیه و کشورهای خبیث و خائن عرب منطقه در حال آتش زدن خودشان هستند. به این‌ها می‌گوییم تا کی در خواب هستید، البته که بیدارند ولی خود را به خواب‌زده‌اند، نظام ملعون و منفور وهابیت نابودی اسلام (کعبه و مدینه مسجدالنبی (ص)) برای آن‌ها مهم نیست چیزی که برای آن‌ها مهم است شهوت‌رانی و فساد است.

وی گفت: مستکبرین غربی به دنبال واگذاری جنگ‌های نیابتی تروریستی به اعراب و ترکیه هستند و این کلاه گشادی بر سر آن‌ها خواهد بود. روسیه هشدار جدی داده اگر آمریکا و مزدورانش در سوریه دخالت زمینی بکنند جنگ سختی بر آن‌ها متحمل خواهد کرد.

شمیل پور عنوان کرد: بندهای نشست لوزان هیچ‌گونه ضمانت اجرایی ندارد. نشست لوزان شکست‌خورده است. لوزان یک نشست تبلیغاتی و گزارش عوام فریبانه بوده و دنبال راه‌حل واقعی در سوریه نیست.

وی افزود: تنها را حل واقعی کشور سوریه، برگشت به اراده‌ی ملت سوریه، برگزاری انتخابات سالم، شرکت همه گروهای سیاسی سوریه بدون دخالت بیگانگان خواهد بود.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: در عملیات آزادسازی موصل عراق بازیگران خارجی و داخلی حضور دارند. بازیگران داخلی عراق ارتش و نیروهای بسیج مردمی (حشد الشعبی) هستند که متأسفانه خیانت‌کارانی در خود عراق علیه بسیج مردمی توطئه کرده و تبلیغات منفی انجام می‌دهند.

وی گفت: رزمندگان بسیج مردمی عراق توانستند خاک ذلت بر داعش وارد کنند. در شهر موصل که خانه داعش است الان اطراف شهر موصل در اختیار نیروهای اسلام ناب محمدی (ص) است.

شمیل پور عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران بازیگر مهم و استراتژیک عراق است. ایران اجازه نداد در عملیات آزادسازی موصل کسی غیر از خودش وارد شود.

وی افزود: آمریکا ادعا کرده بود نیروهای مقاومت یمن به‌سوی ناوهای آمریکایی موشک شلیک کرده‌اند اما کارشناسان و تحلیل گران اعلام کردند که این توطئه سعودی ملعون بوده است.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: عربستان در یمن رو به شکست است و می‌خواهد آمریکای جنایت‌کار را وارد نبرد با یمن کند، ملت یمن ایستاده‌اند و در حال مقاومت با کفر و الحاد هستند.

وی گفت: این روزها هشدارهای امنیتی زیادی در خصوص ویزا صادر می‌شود لذا مردم از طریق سامانه سماح برای اربعین حسینی ویزا بگیرند.

انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار