اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
چرخش روزگار  چنان چرخید ،که پس از سالیان طولانی دوری از ورزش و میادین ورزشی،البته در قامت یک رسانه ایی (خبرنگار،سردبر،دبیر سرویسو ...) اینبار با شوشان به ورزش سلامی جانانه و دوباره داشته باشم.
به احترام  و یاد سالیانی که در ورزش استان از سال 74 با هفته نامه هایی همچون، سیروسیاحت ،آوای ساوه،ابرارورزشی،هدف ،پیروزی و ... کار خبری انجام می دادم  و در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه تختی کنار عزیزانی همچون حاج حسن اهوازی،مهدی ابوس،محمدصفری،کریم عزیز نژاد و زنده یاد محمدکاظم کوه گیوی (که حق استادی بر من داشته و دارد)،آرزو دارم که بتوانم با همت همراهان و همکارانم در شوشان سرویس ورزشی با رویکردی ویژه و خدماتی خاص راه اندازی نمایم.

ما در شوشان ورزشی می خواهیم با معرفی و رساندن اخبار بزرگانی بی ادعا که دارند خالصانه در گوشه و کنار استان ،کوچه پس کوچه های محلات و شهرستانها و دهستانهای دور افتاده با کمترین امکانات بهترین استعدادها را پرورش می دهند ،حداقل کمی از این خستگی این سالهای تلاش را از تنشان خارج کنیم.
می خواهیم همزه وصلی باشیم میان ورزشکاران مبتدی،آماتور و جوانانی که نمی دانند کجا و چگونه می توانند ،استعدادهای خود را شناسایی و شکوفا نمایند.
صدای رسای  هیئت های ورزشی شهرستانها باشیم تا بتوانند ،از طریق کوتاه ترین راه مشکلاتشان را به گوش مسئولان بالا دستی برسانند......
پس این حرکت ما بدون شما ،خانواده بزرگ ورزش خوزستان بی معنی و بی ارزش است ، بی صبرانه منتظر ،اخبار،مطالب،انتقادهای سازنده و پیشنهادهای شما هستیم.
راههای ارتباطی ما با شما شبکه های اجتماعی تلگرام و واتس آپ شماره همراه ذیل می باشد.   09389415833

دبیر سرویس ورزش حسین سعده
برچسب ها: حسین سعده ، ورزش
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار