اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
تحقيقات درباره حادثه مرگ مشكوك زن جواني كه بعد از خريد نان جان باخته، در جريان است.

به گزارش جوان، ساعت 14 روز دوشنبه سوم آبان ماه قاضي منافي آذر، بازپرس ويژه قتل تهران با تماس مأموران كلانتري باغ فيض از مرگ مشكوك زن جواني با خبر و همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي راهي محل شد.
 
تيم جنايي در محل حادثه با جسد زن 24 ساله‌اي به نام شهربانو روبه‌رو شد كه به همريختگي وسايل خانه و آثار درگيري روي گردن قرباني حكايت از مرگ مشكوك وي داشت.
 
اولين تحقيقات نشان داد شهربانو از چند سال پيش همراه شوهرش كيانوش در اين خانه زندگي مي‌كرد. همچنين مشخص شد اين زن و شوهر مدتي است با هم اختلاف دارند تا جايي كه شب قبل همسايه‌ها صداي درگيري آنها را شنيده‌اند.

در حالي كه كيانوش در اولين تحقيقات مدعي بود با همسرش اصلاً درگير نشده است، خانواده زن فوت شده به مأموران گفتند: مدتي قبل متوجه شديم شهربانو با شوهرش اختلاف پيدا كرده است، به طوري كه شهربانو گاهي وقت‌ها با ما درد دل مي‌كرد و مي‌گفت شوهرش او را به شدت كتك مي‌زند.
 
مادر شهربانو گفت:شب قبل دخترم به تلفن من پيامك داد و گفت با شوهرش درگير شده و كيانوش او را كتك زده است تا اينكه امروز به ما خبر دادند دخترم فوت كرده است. در حالي كه به گفته پزشكي قانوني دو ساعت از مرگ زن جوان گذشته بود، قاضي منافي آذر دستور داد تا جسد براي انجام آزمايش‌هاي لازم و مشخص شدن علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني منتقل شود و از سوي ديگر مأموران كيانوش را براي تحقيقات بيشتر بازداشت كردند. صبح ديروز متهم براي بازجويي به شعبه سوم دادسراي جنايي تهران منتقل شد.

وي در ادعايي گفت: هفت سال قبل با همسرم ازدواج كردم. ما زندگي خوبي داشتيم، اما مثل ديگر زن و شوهرها گاهي هم به خاطر اختلافاتي با هم درگير مي‌شديم. شب قبل من او را كتك نزدم.
 
وي در ادامه گفت: مدتي قبل متوجه شدم كه همسرم  یک بيماري ارثي به نام «‌آنژيو ادم‌» دارد كه خانواده‌اش از من پنهان كرده بودند. روز حادثه من به خاطر امتحاني كه داشتم در خانه ماندم تا درس بخوانم و صبح زود همسرم براي خريد نان از خانه بيرون رفت و ساعتي بعد در حالي كه من صبحانه را آماده كرده بودم، به خانه برگشت. شهربانو وقتي وارد خانه شد، گفت حالم بد است و به اتاقش رفت و خوابيد. چند ساعتي گذشت، اما او بيدار نشد تا اينكه به سراغش رفتم و متوجه شدم نفس نمي‌كشد. بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم و وقتي پزشك اورژانس به خانه ما آمد و همسرم را معاينه كرد، گفت شهربانو فوت كرده است.
 
وي در پايان گفت: من همسرم را دوست داشتم و الان هم از فوت او خيلي ناراحت هستم. در پايان متهم به دستور قاضي منافي آذر آزاد شد و قاضي دستور داد وي تا پايان تحقيقات و مشخص شدن علت اصلي مرگ همسرش از تهران خارج نشود.
 
تحقيقات درباره اين حادثه ادامه دارد.
برچسب ها: مرگ ، مشکوک
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار