اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
غلامرضا موسوی می‌گوید که او و پخش‌کننده فیلم خشکسالی و دروغ هرگز سفارش پخش آگهی به شبکه جم نداده‌اند.
 محمدرضا فرجی (مدیرکل سینمای حرفه‌ای) اعلام کرد: پیرو مذاکرات رییس محترم سازمان سینمایی با بازپرس ویژه رئیس قوه قضائیه و تاکید قوه قضائیه بر برخورد با صاحبان فیلم و دفاتر پخشی که آگهی آنان از شبکه های معاند پخش می‌شود، مسئولین دفاتر پخش و تهیه‌کنندگان مربوطه به وزارت ارشاد فراخوانده و مراتب به اطلاع آنان رسانده شد.

فرجی اضافه کرد: در همین راستا روز گذشته تهیه‌کننده و پخش‌کننده فیلم سینمایی خشکسالی و دروغ فراخوانده شد و ضمن اعلام موضوع به تهیه‌کننده وی متعهد شد که از نمایش تیزر فیلم‌اش در شبکه جم جلوگیری کند در غیر اینصورت وزارت ارشاد از ادامه اکران فیلم جلوگیری خواهد کرد.

مدیرکل سینمای حرفه‌ای ضمن اعلام این مطلب افزود: مسئولیت مستقیم تخلف با تهیه‌کننده و پخش‌کننده خواهد بود.

غلامرضا موسوی (تهیه‌کننده فیلم سینمایی خشکسالی و دروغ  و رئیس شورایعالی تهیه‌کنندگان سینما) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با رد هرد گونه همکاری و دادن سفارش آگهی به شبکه‌های جم گفت: من به عنوان تهیه‌کننده و آقای شایسته به عنوان پخش‌کننده فیلم خشکسالی و دروغ  سفارش پخش هیچ آگهی را به شبکه جم نداده‌ایم و هیچ  مسئولیتی متوجه ما نیست.

 وی ادامه داد: به سازمان سینمایی نیز این مسئله را اعلام کردیم و گفتیم اگر خلاف این مسئله ثابت شود و معلوم شود که ما آگهی داده‌ایم حاضریم همه تبعات آن را بپذیریم و همه گونه مسئولیتی را قبول می‌کنیم.

 موسوی افزود: وقتی ما به شبکه جم آگهی نداده‌ایم،  نمی‌دانیم که چرا این شبکه و با چه نیتی آگهی فیلم‌ها را پخش می‌کند.

 وی با اشاره به شکایت از مدیران شبکه جم گفت: صبح امروز من طی نامه‌ای به معاون دادستان از شبکه جم شکایت کردم و  اعلام کردم آماده همگونه همکاری هستیم تا آگهی‌ها از شبکه‌های جم پخش نشود.

 وی تاکید کرد: دولت و قوه قضاییه به ما بگویند ما باید چه کاری انجام بدهیم که شبکه جم آگهی‌های ما را پخش نکند.

برچسب ها: شبکه جم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار