اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
نماینده مردم اهواز در مجلس:
وی افزود: طرح جامع شهری اهواز مهم است ولی هیچ کدام از نمایندگان اهواز از این موضوع اطلاعی نداشتند.
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه راه خوزستان نیازمند تغییر نگرش کلی است.

 همایون یوسفی چهارشنبه شب در شورای برنامه ریزی و توسعه خوزستان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: طرح جامع شهری از اهمیت بالایی برخودار است و آینده شهر را تعیین می کند، ولی در خصوص اهواز صحبت کردن در این زمینه وقت بیشتری می طلبد.

وی افزود: طرح جامع شهری اهواز مهم است ولی هیچ کدام از نمایندگان اهواز از این موضوع اطلاعی نداشتند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درست است جایگاهی برای نمایندگان در شورای برنامه ریزی دیده نشده و فقط دو ناظر حق رأی دارند اما نظرات نمایندگان مجلس به عنوان نمایندگان مردم باید اعمال شود.

یوسفی گفت: پس اگر عضویت نداریم بهتر است که جلسه را ترک کنیم و دلیلی بر حضور در جلسه نیست.

وی در ادامه خطاب به وزیر راه عنوان کرد: زنگنه وزیر نفت که به خوزستان آمد با ادله به آنها ثابت کردیم که هر گونه سرمایه گذاری در خوزستان به تولید مضاعف ثروت ملی کمک می کند. مطمئنا سرمایه گذاری در این استان اثر مضاعف بر اقتصاد کشور دارد که حوزه راه و مسکن و شهرسازی از جمله این سرمایه گذاری ها محسوب می شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یک دوره ۱۰ تا ۱۵ ساله را در خوزستان بررسی می کنیم و باید در این حوزه(راه) تغییر نگرش کلی شامل شود.

یوسفی اضافه کرد: خوزستان دومین استان بندرگاهی است و از نظر دسترسی به مناطق صنعتی کشور که در مرکز کشور مستقر هستند، توانمندی بیشتری دارند.

جاده های خوزستان مملو از نقاط حادثه خیز است

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: یکی از اشکالات جاده ای خوزستان بحث نقاط حادثه خیز است که باید در اولویت قرار بگیرند. این نقاط حادثه خیز بسیار زیاد هستند.

سهراب گیلانی ادامه داد: وزارت نفت، صنعت و معدن و جهاد کشاورزی خیلی در جاده ها کار می کنند و باید برای رسیدگی به جاده ها موظف شوند. نفت استفاده زیادی از خوزستان دارد و باید به جاده های این استان توجه ویژه ای کند.

وی بیان کرد: این همه جلسات برگزار می شود و مصوباتی را داریم ولی نتیجه این مصوبات را باید از چه کسی پیگیری کرد؟

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی خطاب به آخوندی تصریح کرد: باید رسیدگی به نقاط حادثه خیز و مسکن مهر را در خوزستان سرعت ببخشید.

گیلانی در پایان افزود: در شوشتر چهار هزار واحد مسکن آماده شده ولی همچنان خدمات شهری، جاده و گاز برای آنها نرفته است.

برچسب ها: نماینده اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار