اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
تیم فوتبال استقلال خوزستان از هفته دهم رقابت های لیگ برتر، برابر میزبانش ذوب آهن اصفهان شکست خورد.

 این دیدار روز جمعه در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد و در پایان، تیم ذوب آهن اصفهان با دو گل به برتری رسید. در نیمه اول این دیدار،فوتبالی کسل کننده و بدون هدف از سوی هر دو تیم انجام شد و دو تیم در خلق موقعیت ناکام ماندند و نیمه نخست بدون آنکه توپی از خط دروازه ها عبور کند به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم تیم ذوب آهن بر تلاش های خود برای کسب 3 امتیاز این دیدار خانگی افزود و در دقیقه 58 مهدی رجب زاده مهاجم کهنه کار این تیم موفق شد با شوت زیبا از روی ضربه ایستگاهی دروازه استقلال خوزستان را باز کند.

در ادامه این دیدار احسان پهلوان در دقیقه 91 گل دوم تیم میزبان را وارد دروازه وحید شیخ ویسی و تیم مهمان کرد.
ذوب آهن اصفهان با این پیروزی 12 امتیازی شد و با 4 پله صعود در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفت و استقلال خوزستان نیز با 11 امتیاز به رده دهم سقوط کرد.

داور در این دیدار به مهرداد قنبری (63) از ذوب‌آهن و عزت الله پورقاز (44) و محمد طیبی (57) از استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.

سیدمجتبی حسینی سرمربی ذوب آهن اصفهان در این دیدار تیم خود را با ترکیب محمد رشید مظاهری،محمد نژاد مهدی،مهدی مهدی پور، احسان پهلوان،علی حمام،مهرداد قنبری،حجت حق وردی، دانیال اسماعیلی فر، ،مهدی رجب زاده، جری بنگستون و مرتضی تبریزی راهی میدان کرده بود.

سید سیروس پورموسوی نیز برای این دیدار از وحید شیخ ویسی، محمد طیبی، عقیل کعبی، پیمان شیرزادی، دانیال ماهینی، میثم دورقی(73 فرشاد سالاروند)،عزت پورقاز، نوید عاشوری(73 مهدی زبیدی)، مهدی مومنی، حسن بیت سعید و رحیم زهیوی در ترکیب استقلال خوزستان استفاده کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار