اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
آخرین وضعیت از درگیری در روستای پتک شهرستان باغملک/ به آتش کشیدن خانه های روستایی
طبق اخبار رسیده به شوشان جمعه هفتم آبان 95 مامورین انتظامی شهرستان باغملک به دستور مقامات قضایی جهت دستگیری...
شوشان: شهریورماه سال ۱۳۹۴ بود که درگیری بزرگی بین دو طایفه در روستای پتک شهرستان باغملک، خسارت های جانی و مالی فراوانی را به اهالی وارد کرد و آخرین خبرها حکایت از فوت حداقل ۱۲ نفر داشت.

به گزارش شوشان ، در آن درگیری که حتی به شهرستان رامهرمز نیز کشیده شد در نهایت با دخالت نیروی انتظامی و استانداری خوزستان تا حدودی به پایان رسید ولی برخی اهالی روستا برای جلوگیری از درگیری های جدید احتمالی به مناطق دیگر منتقل شدند.

اکنون نیز خبر رسیده که درگیری بین دو طایفه آغاز و منازلی نیز در این میان به آتش کشیده شده است.

 طبق اخبار رسیده به شوشان جمعه هفتم آبان 95 مامورین انتظامی شهرستان باغملک به دستور مقامات قضایی جهت دستگیری چندین نفر از اهالی روستای پتک که در درگیری های گذشته دخیل بودند به آن منطقه اعزام شدند که عده ای از اهالی این روستا با مامورین انتظامی درگیر شدند و اقدام به مسدود کردن راه های اصلی روستا کردند.

پس از این حادثه ، دادستان ، فرماندار ، فرمانده انتظامی و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان در منطقه مستقر و در ادامه نیز جمعی از ریش سفیدان و بزرگان دیگر طوایف واسطه شدند تا زنان و مردانی که در نزدیکی روستای پتک مسقر شده بودند را به عقب برگردانند.

پس از تشکیل جلسه شورای تامین با حضور معاون استاندار و تلاش های فرماندار و دادستان در راستای حفظ امنیت و آمادگی نیروهای حفاظتی در منطقه و پاسگاه دالان ، کلیه نیروهای نظامی و امنیتی تا حصول نتیجه در روستای پتک و کوه های اطراف مسقر شدند.

اخبار تکمیلی

لحظاتی قبل یک نفر در درگیری مسلحانه در کوه های اطراف پتک مورد اصلابت گلوله قرار گرفت.  دادستان شهرستان باغملک نیز با حضور در جمع افرادی که به خانه های خود در روستا بازگشته اند از آنها خواست تا اتخاذ تصمیمات شورای امنیت استان و شهرستان در مکانی که برای آنها تدارک دیده شد مستقر شوند.

در ادامه فرماندار شهرستان باغملک ضمن دعوت اهالی روستا به آرامش و عدم تکرار اشتباهات جبران ناپذیر ، برای برگزاری جلسه شورای تامین استان و تصمیم گیری نهایی راهی اهواز شد.





نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار