اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
در سومین اجلاس سراسری مسئولان برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی
در سومین اجلاس سراسری معاونان و مسئولان برنامه‌ریزی استان‌ها، واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی توسط دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از دکتر سروش زرین‌آبادی سرپرست واحد ماهشهر و معاون برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان تقدیر به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر، این اجلاس با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فریدون رهنمای رودپشتی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عسگری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی و معاونان و مسئولان برنامه‌ریزی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

دکتر فریدون رهنمای رودپشتی، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم با قدردانی از معاونان و مسئولان برنامه‌ریزی گفت: «شکل‌گیری حوزه برنامه‌ریزی از دستاوردهای دکتر میرزاده است. او با تجربه‌ای که در برنامه‌ریزی کلان کشور داشت، معاونت برنامه‌ریزی را در دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی کرد.»

ش
وی افزود: «آموزش‌های کوتاه‌مدت و توان‌بخشی نیروی انسانی دانشگاه آزاد اسلامی ماموریت سوم معاونت برنامه‌ریزی این دانشگاه است. ما با آموزش‌های کوتاه‌مدت برای همکاران در داخل و خارج دانشگاه آنها را توانمند می‌کنیم، همچنین دوره‌های کوتاه‌مدت آموزشی نیز در واحدها برای دانشجویان و همه افرادی که متقاضی این دوره‌ها باشند، برگزار می‌شود.»

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: «معاونت برنامه‌ریزی دانشگاه به صورت مدون و روشن امور اقتصاد دانش‌بنیان را دنبال می‌کند. این معاونت با برنامه‌ریزی و دیدگاه متفاوت و همچنین آینده‌شناسانه قصد دارد از طریق اقتصاد دانش‌بنیان وابستگی دانشگاه را به شهریه کاهش دهد.»

در این مراسم از دکتر سروش زرین‌آبادی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر و معاون برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و تعداد 4 نفر از معاونان و مدیران برنامه‌ریزی برگزیده با اهدای لوح تقدیر شد.

همچنین نشست تخصصی سنجش عملکرد و تعالی سازمانی و نشست تخصصی تدوین پیش‌بینی بودجه سال 96 و پایش نقشه جامع علمی کشور در این مراسم برگزار گردید

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار