اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام
علی گلمرادی فساد 8 هزار میلیارد تومانی در صندوق ذخیره فرهنگیان را یک خیانت به جامعه فرهنگیان دانست و اظهار کرد: موضوع اخیر پیش آمده در وزرات آموزش و پرورش موضوعی بسیار نگران کننده است و این خیانت به قشر تلاش‌گر جامعه نابخشودنی است.

علی گلمرادی فساد 8 هزار میلیارد تومانی در صندوق ذخیره فرهنگیان را یک خیانت به جامعه فرهنگیان دانست و اظهار کرد: موضوع اخیر پیش آمده در وزرات آموزش و پرورش موضوعی بسیار نگران کننده است و این خیانت به قشر تلاش‌گر جامعه نابخشودنی است.

وی افزود: خدمات قابل ارائه از این صندوق به فرهنگیان کوچک‌ترین خدمتی است که می‌توان به این عزیزان کرد، این در حالی است که یک سری افراد با شگردهای خود قصد ضایع کردن حق و حقوق آنها را داشته و این موضوع به هیچ وجه پذیرفته نیست.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این موضوع مستلزم تجدید‌نظر در قوانین مربوط به آموزش‌ و پرورش است، خاطرنشان کرد: پس از مشخص شدن موضوع باید در قوانین این وزارت تجدید‌نظر صورت بگیرد و جرائم و برخورد‌های جدی‌تری نسبت به این موضوعات اتخاذ شود.

گلمرادی ادامه داد: لذا این حرکت ناشایست توسط مجلس مطرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت و نمایندگان مردم به شدت با این تخلف برخورد خواهند کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با انتقاد جدی از مسؤولان عالی‌رتبه این وزارت، متذکر شد: این موضوع به هیچ وجه در شأن وزراتخانه‌ای مانند وزرات آموزش و پرورش نبوده و جای تعجب دارد چگونه اجازه داده شد به افرادی از قشر خودشان خیانتی به این بزرگی صورت بگیرد و شأن و منزلت وزارت آموزش و پرورش خدشه‌دار شود.

وی اضافه کرد: از این رو ضرورت دارد به طور جدی و همه‌جانبه تمامی عوامل این موضوع بررسی و با تک تک افرادی که در این داستان شریک بوده به شدت برخورد شود.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر لزوم دقت در انتخاب وزیر جایگزین آموزش و پرورش، گفت: وزارت آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین وزارت‌خانه‌های کشور است، لذا باید در کنار بررسی دقیق و ریشه‌یابی مشکل پیش آمده، برای بالا بردن کیفیت و کارآمدی وزارت مربوطه در انتخاب وزیر جدید حساسیت خاصی وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: در صورتی می‌توان جامعه‌ای دانا و آگاه و افراد توانمند داشت که وزارت آموزش و پروش با ارائه عملکردی مناسب و شیوه‌های مؤثر در حل مشکلات جامعه و جوانان به ویژه اشتغال آنان گام بردارد.

گلمرادی همچنین خاطرنشان کرد: دولت برای رسیدن به مقاصد مهم و اصلی خود این حق را دارد که بتواند برای ترمیم کابینه در هر زمانی نسبت به تغییر وزرا اقدام کند.

وی با اشاره به مذاکرات و گفت‌و‌گوهای اخیر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش افزود: یکی از نگرانی‌های اصلی همه نمایندگان مجلس برنامه‌های آتی در نظر گرفته شده وزارت آموزش و پرورش از سوی کاندیدای این وزارتخانه است.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندرامام در مجلس شورای اسلامی در پایان اضافه کرد: با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مورد برنامه‌های آتی این وزارتخانه از جمله چگونگی صیانت از حق و حقوق فرهنگیان در کابینه دولت و تیم وزرا، تأمین اعتبارات لازم و کسب رضایت فرهنگیان، مذاکراتی انجام شده و برنامه‌های وی مورد بررسی قرار گرفته است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار