اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
 معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان توسعه نامتوزان به عنوان یکی از مشکلات زیرساختی کشور و این استان یاد کرد و از محقق نشدن اهداف توسعه پایدار در استان انتقاد کرد.

به گزارش ایرنا ، علی حسین حسین زاده پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان شوشتر با محور معارفه معاون جدید فرماندار شهرستان، اظهار کرد:توسعه پایدار نیازمند روش‌های نوین مشاهده جهان، شیوه‌های جدید تفکر درباره مسئولیت‌ها نسبت به یکدیگر و روش‌های نوین اقدام و رفتار به عنوان شهروندان جهان است.

وی ادامه داد:دسترسی به این اهداف نیازمند آموزش با کیفیت و یادگیری توسعه پایدار در تمامی سطوح و موقعیت‌های اجتماعی است.

حسین زاده تاکید کرد:لازمه توسعه پایدار این است که همه مردم از آثار رشد، پیشرفت و توسعه بهره مند شوند، ولی با وجود همه تلاش ها، توسعه نامتوازن بر بخش های مختلف حاکم شده است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تصریح کرد:امید است که با جامع نگری و دوری از برنامه ریزی احساسی، اهداف توسعه پایدار و در نهایت رشد و پیشرفت استان محقق شود.
فرماندار شوشتر نیز در این نشست اظهارکرد:در حوزه اداره شهرستان برنامه های کوتاه مدت یا سرعت بخشی امور ارباب رجوع و امور روزمره مردم، میان مدت یا ساماندهی چالش ها و مشکلات فراروی شهرستان و بلند مدت یا حوزه سرمایه گذاری و رفاه اجتماعی تدوین شده است.

مصطفی سمالی از کشاورزی و گردشگری به عنوان دو مقوله مهم حوزه سرمایه گذاری و رفاه اجتماعی شهرستان یاد کرد و گفت:انتظار داریم مسئولان استانی نیز در این زمینه به مسئولان محلی یاری دهند.

در پایان این نشست محمدحسن کجباف به عنوان معاون فرماندار شهرستان شوشتر معرفی و از خدمات آرش قنبری معاون پیشین فرماندار قدردانی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار