اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
رئیس دانشگاه پیام نور بندر امام خمینی(ره) مطرح کرد
رئیس دانشگاه پیام نور بندر امام خمینی (ره) گفت: ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه بندر امام خمینی(ره) با توجه به امکانات خوبی که فراهم‌شده، می‌تواند تا ۵۰۰۰ دانشجو افزایش یابد.
محمدمهدی صادقی:جمال کاظمی‌اصل در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان در بندرهندیجان اظهار داشت: ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه بندر امام خمینی(ره) با توجه به امکانات خوبی که فراهم‌شده، می‌تواند تا 5000 دانشجو افزایش یابد.


وی افزود: ازجمله امکانات فراهم‌شده برای دانشجویان در این دانشگاه 5 آزمایشگاه مجهز شیمی، فیزیک، کشاورزی، دو سایت کامپیوتر جهت رشته‌های کامپیوتر و ساختمان است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بندر امام خمینی (ره) در خصوص اقدامات عمرانی بیان کرد: ساختمان 3 طبقه آموزشی- اداری به متراژ 2100 مترمربع با تمام امکانات لازم و نیز با تأمین اعتبار یک میلیارد و سیصد میلیون تومان از محل درآمدهای نفت در این دانشگاه احداث شد.

وی گفت: همچنین یک نمازخانه مجهز به متراژ 123 مترمربع با مبلغ پنجاه میلیون تومان با رایزنی از اعتبارات اداره کل بنادر و کشتیرانی بندر امام خمینی (ره) ساخته شد.

کاظمی‌اصل عنوان کرد: ساخت سر درب دانشگاه با اعتبار چهل میلیون تومان با رایزنی اداره کل بنادر کشتیرانی بندر امام خمینی (ره) نصب شد.

وی افزود: خرید برق فشارقوی دیموند به مبلغ چهل میلیون تومان با رایزنی از اداره کل بنادر و کشتیرانی، آسفالت کل محوطه دانشگاه با اعتبار بالغ شصت میلیون تومان از اعتبارات نفت از برنامه‌های اجراشده است.

رئیس دانشگاه پیام نور بندر امام خمینی (ره) بیان کرد: تحصیل در دانشگاه پیام نور با کمک اساتید مجرب باعث شده که حدود سی هزار نفر از دانشجویان پیام نور در مقطع ارشد و دکتری در دانشگاه‌های دولتی پذیرفته شوند.

وی گفت: برای اولین بار در این دانشگاه مسابقات والیبال دختران استان خوزستان با حضور 100 دانشجو و مربی برگزار شد که شرکت کنندگان در رایزنی با مدیرعامل پتروشیمی بندر امام خمینی دانشجویان در مجهزترین هتل‌های پتروشیمی اسکان داده و در نهایت تیم والیبال دختران دانشگاه پیام نور بندر امام مقام اول را کسب کرد.

کاظمی‌اصل عنوان کرد: در بحث فعالیت‌های فرهنگی اقدامات مطلوب زیادی صورت گرفته به‌طورکلی در سال تحصیلی 93-94 این مرکز بین همه مراکز و واحدهای استان خوزستان در راستای ارزیابی فعالیت‌های فرهنگی عنوان شایسته تقدیر را کسب نمود.

وی افزود: علیرغم اینکه این مرکز با کمبود کارمند مواجه است ولی با خدمات خوبی که به دانشجویان داده شد جز مراکز برتر استان محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور بندر امام خمینی (ره) بیان کرد: اگر اعتبار کافی داشته باشیم در سال‌های آینده یک سالن مجهز سلف‌سرویس برای دانشجویان و یک سالن چندمنظوره ورزشی احداث خواهیم کرد که اعتبار لازم یک میلیارد برآورد شده است.

وی گفت: جهت ارتقای علمی این مرکز با همکاری مسئولان استانی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی رشته‌های ارشد و دکتری را در این دانشگاه دایر می‌کنیم.

کاظمی‌اصل افزود: دانشجویانی که به دلایلی از تحصیل منصرف شده‌اند می‌توانند ادامه داده و از 50 درصد تخفیف در بدهی شهریه خود بهره‌مند شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور بندر امام خمینی (ره) بیان کرد: دانشجویان دانشگاه پیام نور اعم از داوطلبان آزمون سراسری 95 یا غیره در همین ترم می‌توانند ادامه تحصیل دهند. امسال 230 دانشجو ثبت‌نام کرده و کل دانشجوهای ما 1800 نفر هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار