اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
فرماندار شوش خبر داد:
شوشان: فرماندار شهرستان شوش با اشاره به آغاز به کار موکب شهرستان شوش در مرز چزابه خبر داد و گفت: این موکب در فضایی به مساحت یک هزار متر مربع راه اندازی و به مدت 20 روز به زائرین امام حسین(ع) خدمت رسانی خواهد کرد.



رضانجاتی فرماندار این شهرستان در نشست شورای اداری شهرستان شوش که در موکب اباعبدالله حسین (ع) شوش در مرز چزابه و با محوریت خدمت رسانی بیشتر به زوار اربعین حسینی  با حضور امام جمعه، مسئولین دستگاه های اجرای و مدیران شرکت های صنعتی برگزار شد گفت: ستاد اربعین حسینی شهرستان در جهت خدمت رسانی به زوار اربعین تشکیل و در دو قسمت برگزاری ایستگاه صلواتی و ارسال خدمات به مرز چزابه و همچنین میزبانی زوار اربعین در شهرستان شوش، انجام وظیفه خواهد کرد.

وی خدمت رسانی به زائرین امام حسین(ع) را یک افتخار بزرگ عنوان کرد وگفت: بی شک این افتخار و سعادت نصیب هرکسی نخواهد شد و مردم شهرستان نیز باید از این فرصت پیش آمده به نحو احسن استفاده کنند.

نجاتی اظهار داشت: امکانات لازم برای برگزاری آیین عزاداری اربعین حسینی در شوش پیش بینی شده و مشکل خاصی از این نظر وجود ندارد.

فرماندار شوش افزود: در این راستا و در جهت هر چه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم اداره ها، نهادها، کارخانجات و هیات های مذهبی شهرستان شوش از تمام ظرفیت خود به عنوان میزبان زائران استفاده خواهند کرد.

نجاتی با اشاره به عظمت پیاده روی اربعین گفت: همه ساله در روزهای منتهی به اربعین امام حسین(ع) هزاران نفر از مردم کشور ما به صورت خودجوش و با عشق وعلاقه به ائمه  با پای پیاده اقدام به زیارت حرم حضرت اباعبدالله الحسن(ع) در کربلای معلی می کنند.

رییس شورای اداری شهرستان شوش گفت: امروزه موضوع اربعین هیچ مرزی نمی شناسد و به عنوان یک موضوع جهانی تبدیل شده و همه ی جغرافیای دنیا را درنوردیده است که ان شالله زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) خواهد بود.

وی گفت: مرز چزابه  مکان مقدسی که در روزگاران گذشته فرزندان این مرز و بوم برای دفاع از این سرزمین جان پاک خود را در این منطقه فدا کردند و از طرفی این مکان نزدیکترین نقطه استان به کربلای معلا می باشد.

نجاتی برگزاری نسشت شورای اداری شهرستان شوش در مرز چزابه را به دلیل خدمت رسانی هرچه بهتر به زائرین امام حسین(ع)،اطلاع از خدمات ارائه شده به مردم و همچنین عرض ارادت به اهلبیت(ع) اعلام کرد.

فرماندار شهرستان شوش همچنین با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در زمینه ی خدمت رسانی به زوار امام حسین (ع) در شهرستان گفت:ادارات اوقاف وامور خیریه و همچنین سازمان تبلیغات به عنوان مسئولین ستاد اربعین در شهرستان شوش و همچنین شهردار شوش به عنوان نماینده ی شهرستان در مرز چزابه معرفی شده اند.

وی از دستگاه های اجرایی و شرکت های صنعتی شهرستان شوش خواست تا با بسیج امکانات نسبت به خدمت رسانی به زوار اربعین شهرستان تلاش کنند.

نجاتی با اشاره به مسئولیت سنگین روسای ادارات در قبال مردم ار مسئولان خواست تا نسبت به رعایت تکریم ارباب رجوع در ادارات و همچنین پاسخگویی مناسب و با متانت به مردم اقدام کنند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین "سیدمحمد امام" امام جمعه ی شهرستان شوش با تقدیر از ابتکار عمل فرماندار شوش در زمینه ی برگزاری شورای اداری شهرستان در مرز چزابه این امر را نشانه ی تقید ، دین داری و دین باوری وی به ائمه ی اطهار و همچنین خدمت رسانی هرچه بیشتر به زائرین اعلام کرد.

وی با تاکید بر تسهیل در امر تردد زائران اربعین حسینی اظهار کرد:هر سال شاهد افزایش شمار راهپیمایان شرکت کننده در این حماسه بزرگ هستیم که بیانگر عظمت حماسه عاشوراست.

امام جمعه شوش خواستار کاهش هزینه های صدور روادید زائران اربعین حسینی شد و گفت :تردد زائران حسینی با برداشتن موانع و کاهش هزینه های سفر باید تسهیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد امام با بیان اینکه مردم در راه امام حسین(ع) از جان و مال خود می گذرند اظهار داشت: راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی که از چندی پیش به سمت کربلای معلا آغاز شده حرکتی بزرگ در تاریخ جهان اسلام و هشدار به دشمنان اسلام است.






نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار