اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
نماینده مردم هندیجان:
در حالی که در خوزستان مردم آب را با دبه های 20 لیتری تهیه و به منازل خود می برند در جایی دیگر برای آب شرب ما نقشه می کشند و این روش مناسبی نیست.
محمدمهدی صادقی: نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان گفت: با توجه به گستردگی این حوزه انتخابیه، با رعایت عدالت در توزیع منابع پیگیر تفکیک آن به دو حوزه هستم.


علی گلمرادی افزود: استان خوزستان با همه ظرفیت ها و امکاناتی که دارد به دلیل تعدد مشکلاتی که در حوزه های مختلف دارد در جایگاه خوبی قرار نگرفته است.

وی گفت: ریشه این مشکلات را باید در خود جستجو کنیم و البته این به معنای کار نکردن نیست بلکه ممکن است زحمت کم اثر کشیده باشیم. 

گلمرادی با تاکید بر ایجاد تعامل بین ارگان های یک شهرستان ادامه داد: باید به دنبال نتیجه در انجام کارهای خود باشیم زیرا فرایندگرایی راهکار نیست و مناسب توسعه استان و شهرستان نیست.

وی گفت: رفع مشکلات شهرستان بندر هندیجان باید در اولویت قرار دارد زیرا شهری با سه هزار سال قدمت امروز وضعیت مناسبی ندارد و رفع مشکلات این شهرستان باید در مسیری درست دنبال شود.

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت موجود شناسنامه عملکردی مدیران است و نمی توان با ارائه برخی گزارشات مثبت وضعیت را تغییر داد.

وی ادامه داد: بخشی از جمعیت خوزستان در دوران جنگ از این استان خارج شد و جمعی که وضعیت مناسب مالی داشتند به طور کل مهاجرت نمودند و پس از جنگ نیز به استان برنگشتند. 

وی گفت: هم اکنون نیز ریزگرد ها سبب شده هر کس که بضاعت و توان مالی دارد از استان خارج شود و این موجب خروج بخش توانمند استان در حوزه های مختلف شده است.

گلمرادی ادامه داد: در حالی که در خوزستان مردم آب را با دبه های 20 لیتری تهیه و به منازل خود   می برند در جایی دیگر برای آب شرب ما نقشه می کشند و این روش مناسبی نیست.

گلمرادی افزود: از چند نفر از اساتید دانشگاه به عنوان مشاور نظر خواهی شده تا با یک خروجی مناسب علمی، تقسیم بندی تفکیک حوزه ها را پیشنهاد دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار