اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
فرماندار شوش خبر داد:
نجاتی افزود: فضاسازی ، ایجاد امکانات رفاهی و محوطه سازی برای استفاده مسافران موجب درآمد زایی برای راه آهن و استقبال بیشتر مسافران از این ایستگاه خواهد شد.
فرماندار شوش: ایستگاه راه آهن شوش نیازمند توجه جدی اداره کل راه آهن ناحیه زاگرس می باشد
فرماندار شهرستان شوش گفت: با توجه به استقبال گسترده مردم از حمل و نقل ریلی ، انتظار می رود مسوولان ذیربط توجه بیشتری نسبت به ارایه خدمات مناسب و مطلوب به مسافران قطار از جمله افزایش زمان توقف قطار و همچنین ساماندهی محوطه ی ایستگاه راه آهن شوش داشته باشند.
 رضا نجاتی فرماندار این شهرستان در نشست بررسی مشکلات ایستگاه راه آهن شوش که با حضور نماینده مردم شوش در مجلس، مدیر کل راه آهن ناحیه ی زاگرس و همچنین جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان در فرمانداری برگزار شد گفت: یکی انتظارات و مطالبات به حق مردم رفع مشکلات ایستگاه شوش می باشد.
وی گفت: ساماندهی ایستگاه راه آهن شوش به عنوان یکی از مطالبات مردم این شهرستان باید در اولویت کاری اداره کل راه آهن ناحیه ی زاگرس قرار گیرد. 
نجاتی افزود: فضاسازی ، ایجاد امکانات رفاهی و محوطه سازی برای استفاده مسافران موجب درآمد زایی برای راه آهن و استقبال بیشتر مسافران از این ایستگاه خواهد شد. 
فرماندار شهرستان شوش گفت:ساماندهی محوطه ایستگاه راه آهن شوش و جاده دسترسی و همچنین برقراری روشنایی مناسب برای این ایستگاه از اهمیت ویژه ایی برخوردار می باشد که باید از سوی راه آهن ناحیه زاگرس مورد توجه قرار گیرد. 
وی گفت: اینجانب به عنوان نماینده دولت در شهرستان شوش از اداره کل راه آهن ناحیه زاگرس انتظار دارم تا با همکاری سایر دستگاه های اجرایی نسبت به رفع مشکلات این ایستگاه که از مطالبات به حق مردم می باشد تلاش جدی را به عمل آورد. 
همچنین دکتر سیدراضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی نیز  خواستار تسریع در  ایجاد سامانه روشنایی و دیوار کشی ایستگاه راه آهن شوش در جهت رفاه مسافران شد و افزود:نزدیکی ایستگاه شوش به شهر و مناطق شهری و امکانات و تجهیزات حمل و نقل بار ، مجاورت با جاده ترانزیتی اهواز ،تهران و موقعیت ارتباطی آن آینده روشنی را برای گسترش جایگاه ارتباطی شهرستان شوش ایجاد کرده است. 
وی گفت: انتظار می رود تا نسبت به ساماندهی محوطه  و همچنین محل استراحت مسافرین اقدام جدی به عمل آید.
نوری با اشاره به ظرفیت بالای کشاورزی شهرستان شوش بر استفاده از حمل ونقل ریلی در جابه جایی محصول گندم شهرستان نیز تاکید کرد وگفت: اداره کل راه آهن زاگرس موجبات جابه جایی محصولات کشاورزی شهرستان را فراهم آورد.
سید حسین مرتضوی مدیر کل راه آهن ناحیه زاگرس نیز در این نشست با  اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه ی 2 خطه کردن مسیر راه آهن گفت: بهسازی خطوط راه آهن، تعمیر و نگهداری خطوط ، بهسازی و بازسازی برخی ایستگاهها از جمله برنامه های این اداره کل است.
وی با اعلام آمادگی کامل در جهت رفع مشکلات ایستگاه راه آهن شوش گفت: تمام تلاش خود را در جهت کاهش مشکلات این ایستگاه انجام خواهیم داد.
برچسب ها: شوش -راه اهن-
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار