اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۴۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
بسته خبری شوشان/ هومن خورشید مدیر روابط عمومی فولاد اکسین می شود/ ندا شفیعی پیشنهاد مدیرکلی اجتماعی استانداری را نپذیرفت/ شکایت نماینده اصولگرا از بانوی اصلاح طلب/ انتصاب سید نور به عنوان مشاور استاندار
طبق اخبار رسیده به شوشان ، هومن خورشید معاون روابط عمومی استانداری خوزستان به زودی تغییر می کند و از قرار معلوم گزینه جایگزین...
پایگاه خبری شوشان از این پس خبرهایی گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. 

هومن خورشید مدیر روابط عمومی فولاد اکسین می شود

طبق اخبار رسیده به شوشان ، هومن خورشید معاون روابط عمومی استانداری خوزستان به زودی تغییر می کند و از قرار معلوم گزینه جایگزین وی نیز مشخص شده است. طبق اطلاع شوشان ، هومن خورشید پس از رفتن از روابط عمومی ، به عنوان مدیر روابط عمومی فولاد اکسین خوزستان معارفه خواهد شد. 

ندا شفیعی پیشنهاد مدیرکلی اجتماعی استانداری را نپذیرفت

ندا شفیعی مشاور رییس دانشگاه شهید چمران اهواز و رییس روابط عمومی این دانشگاه اخیرا از سوی دکتر حسین زاده برای سمت مدیرکلی اجتماعی استانداری خوزستان پیشنهاد شده است که البته  بر طبق شنیده ها شفیعی بنا به دلایلی از جمله تحصیل در مقطع دکترا و همچنین علاقه به حضور در محیط های علمی ، این سمت را نپذیرفته است.

تحرک نماینده سابق اهواز برای انتخابات شورا

یکی از نمایندگان سابق اهواز در مجلس شورای اسلامی ، به منظور ارائه یک لیست 13 نفره برای انتخابات شورای شهر اهواز ، جلسات و نشست های مختلفی را برگزار کرده است . اخیرا نیز گروه های اجتماعی مختلفی از سوی برخی اطرافیان این نماینده تشکیل شده و در حال ارزیابی اوضاع و در نهایت ارائه یک لیست است. 

شکایت نماینده اصولگرا از بانوی اصلاح طلب شورای شهر

بانوی اصلاح طلب عضور شورای شهر یکی از شهرهای خوزستان در پی شکایت نماینده اصولگرا به دادگاه احضار شده است. از قرار معلوم  علت این شکایت ، مباحث شکل گرفته در مقطع زمانی انتخابات مجلس شورای اسلامی است .

فعالیت تبلیغی برخی اعضای شورای شهر

برخی از اعضای شوراهای شهر خوزستان با توجه به در پیش بودن انتخابات ، کار نمایندگی مردم را رها کرده و به جای پرداختن به امورات شهر به تبلیغات انتخاباتی روی آورده اند. 

فعالین محیط زیست با آمدن روحانی کمپین تشکیل می دهند

آمدن رییس جمهور به خوزستان موجب شده برخی از فعالین محیط زیست به خاطر ادامه سیاست های انتقال آب و اظهارات معاون رییس جمهور در اصفهان مبنی بر انتقال آب ، درصدد تشکیل کمپین های اعتراضی برآیند تا بدین طریق اعتراض خوزستانی ها را به گوش هیات دولت و دکتر روحانی برسانند.

انتصاب سید کریم سید نور به عنوان مشاور استاندار

طبق اخبار رسیده به شوشان ، در ادامه انتصاب برخی از مشاوران ، اخیرا شریعتی استاندار خوزستان ، برای سید کریم سید نور حکم زده و او را به عنوان مشاور حقوقی استانداری منصوب کرده است. سید کریم سید نور در دوران مقتدایی مدیرکل بازرسی استانداری بود که در دوران سرپرستی فرج الله خبیر ، تودیع و اکنون بار دیگر با حکم مشاوری به استانداری بازگشته است.

گزینه هایی برای مدیرکلی سیاسی استانداری

حرف و حدیث ها در مورد مدیرکلی سیاسی و همچنین مدیرکلی اجتماعی استانداری خوزستان فراوان است و گزینه های مختلفی نیز برای جایگزینی حبیب فضل الله پور و مهرداد شریف مخمل زاده مطرح شده است. از قرار معلوم سید جابر موسوی رییس انجمن اسلامی معلمان خوزستان که در مقطع  انتخابات مجلس شورای اسلامی ، ریاست ستاد ائتلاف اصلاح طلبان استان خوزستان را برعهده و عملکرد نسبتا قابل قبولی داشت ، به عنوان گزینه مدیرکلی مطرح شده که با وجود برخی از مخالفت ها ، همچنان به عنوان یکی از گزینه های اصلی مطرح است.  حسین زاده سرپرست معاونت سیاسی استانداری خوزستان نیز برای مدیرکلی اجتماعی استانداری خوزستان چند گزینه در نظر گرفته و رایزنی های نیز صورت گرفته که البته هنوز نتیجه قطعی مشخص نشده است.

عزم معاون سیاسی استاندار برای تغییر معاونین فرمانداری ها

حسین زاده سرپرست معاونت سیاسی استانداری عزم خود را جزم کرده تا در فرمانداری ها تغییراتی ایجاد کند. پس از انتصاب دکتر حسین زاده به عنوان سرپرست معاونت سیاسی استانداری خوزستان ، چندین معاون سیاسی فرمانداری ها تغییر کردند. از قرار معلوم ، پاپي به عنوان معاون فرمانداري انديمشك و بهرالديني به عنوان معاون فرمانداري خرمشهر منصوب و مراسم معارفه با حضور دكتر حسين زاده معاون سياسي و اجتماعي استانداري برگزار شد. معاونين جديد از نيروهاي تحصيل كرده استانداري هستند. حسين زاده هدف از اين گونه انتصاب ها را بهره گيري از نيروهاي جوان تحصيل كرده در سمت هاي معاونت هاي فرمانداري ها و رشد نيروهاي مجموعه وزارت كشور مي داند. پيش از اين هم كجباف به عنوان معاون فرمانداري شهرستان شوشتر منصوب و معرفي شد.

تکذیب بازداشت یک مدیر پتروشیمی

اداره کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت نفت بازداشت یکی از مدیران شرکت‎های پتروشیمی را تکذیب کرد. برخی سایت‎های خبری با انتشار اخباری با عنوان «دستگیری یکی از مدیران پتروشیمی به اتهام اختلاس» مدعی شدند که اداره کل بازرسی وزارت نفت این مدیر پتروشیمی را دستگیر کرده است.

تغییر مدیرعامل فولاد اکسین در سکوت خبری

عزیز قنواتی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان پس از ماه ها شایعه تغییر ، بالاخره امروز در سکوت خبری و بدون حضور خبرنگاران تودیع و محمود پور جایگزینش شد. محمودپور پیش از این معاون نیروی انسانی شرکت ذوب آهن بود. 

تغییر مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک 

چند روز پیش بهزاد ساکی که از بهمن ماه سال 92 مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز را در دست داشت به دلیل ماموریت ، تغییر کرد و طی حکمی از سوی تقی زاده مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ، سعیدی به عنوان سرپرست جایگزینش شد. 

واکنش شریعتی به ورود نمایندگان به انتصابات

ورود نمایندگان خوزستان به عزل و نصب مدیران خوزستان به گونه ای بوده که اخیرا استاندار خوزستان در مصاحبه ای با نور خوزستان گفته است که نمایندگان در عزل و نصب ها بايد با من هماهنگ شوند. شریعتی در حاشيه نشست شوراي هماهنگي مديريت بحران استان گفت: در حوزه تغيير مديريت ها هر كس مي تواند اظهارنظر داشته باشد، نماينده هم مي تواند در جهت اصلاح امور نظر خود را بدهد اما طبق قانون بايد با من هماهنگ شوند.

یک اصولگرا فرماندار رامهرمز می شود؟

سایت خورنا نوشت: گفته میشود قرار است به زودی "عبدالرضا احسانی نیا" که از چهره های سیاسی اصولگرا است به عنوان فرماندار رامهرمز منصوب شود. احسانی نیا از چهره های سیاسی دزفول است که در انتخابات مجلس دهم از حوزه دزفول به عنوان کاندیدای اصولگرا در انتخابات شرکت کرده بود. وی فرماندار دزفول در دولت احمدی نژاد بوده و خبر انتصاب احتمالی وی به عنوان فرماندار رامهرمز موجب حیرت حامیان دولت 

هجمه به رییس سازمان دانش آموزی خوزستان

برخی از جریانات تندرو در استان به رییس سازمان دانش آموزی خوزستان هجمه وارد کردند و نمایشگاه کتاب را دستاویزی برای انتقاد از او قرار داده اند ! اخیرا مطلبی منتشر شده و در آن مطلب آمده است :  پشت پرده برگزاری یک نمایشگاه کتاب از فعالین اصلاح طلب خوزستانی در" سازمان دانش آموزی" آموزش و پرورش استان است که چندی پیش در اقدامی سیاسی با هزینه ای نامعلوم جمعی از معلمین خوزستانی را به دیدار هاشمی رفسنجانی برده است !

انتقاد از عملکرد مدیرکل بانوان استانداری

شنیده می شود خانم فرانک موسوی که در زمان استانداری مقتدایی به عنوان سرپرست امور بانوان منصوب شده بود ، این روزها به دلیل نوع عملکرد مورد انتقاد فعالین اجتماعی قرار گرفته است. برخی از بانوان خوزستان معتقدند که خانم موسوی آنگونه که شایسته است نتوانسته تحولی را در این عرصه انجام دهند. گفتنی است فرانک موسوی معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان را در سال های 88 تا 92  بر عهده داشت.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۲
comment
comment
اهوازي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
comment
1
2
comment سيدنور در حد معاون وزير است نبايد اين سمت را قبول ميكرد
دكتر شريعتي هيچ گام مثبتي تاكنون نداشته است فقط ديد و بازديد براي آماده سازي انتخابات
.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
comment
0
0
comment سید نور فرد توانمند و با تجربه ای است بهتر است با توجه به سن و اعتباری که دارد کار دولتی را بگذارد و به امور اجتماعی و شاید کاندید شورای شهر فکر کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار