اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
معاون وزیر راه وشهر سازی گفت:
محمدجعفر علیزاده روز چهارشنبه در بازدید از روند ساخت این بیمارستان افزود:علاوه بر تخصیص 20 میلیارد ریال اعتبار گذشته ، امسال نیز رقمی معادل 200 میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان هزینه می شود.
200 میلیارد ریال به ساخت بیمارستان 160 تختخوابی شوش اختصاص یافت
️ معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی گفت: برای ساخت بیمارستان 160 تختخوابی شهرستان شوش 200 میلیارد ریال اعتبار جدید اختصاص یافته است.
️ محمدجعفر علیزاده روز چهارشنبه در بازدید از روند ساخت این بیمارستان افزود:علاوه بر تخصیص 20 میلیارد ریال اعتبار گذشته ، امسال نیز رقمی معادل 200 میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان هزینه می شود.
وی با بیان اینکه ساخت این بیمارستان به دلیل محدودیت منابع مالی از پارسال آغاز شده و تاکنون 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است افزود:با این اعتبار پیش بینی می شود عملیات اسکلت این بیمارستان تکمیل شده و روند ساخت آن وارد مرحله دوم اجرا شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی که از بیمارستان در ساخت شوش به عنوان بیمارستانی 206 تختخوابی نام می برد افزود:این بیمارستان که در زمینی به مساحت 14 هزار متر مربع در هشت طبقه ساخته می شود مجهز به چهار بخش داخلی ، جراحی ، زنان و زایمان ،کودک و نوزاد و نیز 20 تخت دیالیز خواهد بود.
علیزاده گفت:بخش زایمان این بیمارستان طبق استانداردهای سازمان جهانی بهداشت به صورت وی آی پی با هدف تشویق به زایمان طبیعی ساخته می شود ضمن اینکه به دلیل واقع شدن این بیمارستان در مجاورت جاده سراسری تهران - جنوب بخش مراقبت هایی نیز در طراحی آن دیده شده تا هنگام وقوع حوادث جاده ای به صورت یک بیمارستان جاده ای عمل کند.
فرماندار شهرستان شوش نیز در نشست بررسی مشکلات این بیمارستان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:تنها بیمارستان شوش جوابگوی نیاز جمعیت 200 هزار نفری این شهرستان نبوده لذا تسریع در ساخت بیمارستان 160 تختخوابی این شهرستان ضروری است.
رضا نجاتی افزود:یکی از مطالبات مردم این شهرستان با 220 روستا تامین زیر ساخت های بهداشتی و درمانی است.
فرماندار شوش افزود:با توجه به عبور جاده ترانزیتی تهران - جنوب از محدوده شهرستان شوش و از طریق وقوع حوادث رانندگی در این جاده ساخت چنین بیمارستانی در منطقه برای نجات جان مصدومان بسیار ضروری است.
سیدراضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی نیز به سفر اخیر وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان شوش و بازدید از این بیمارستان اشاره کرد و گفت: رسیدگی به مسایل و مشکلات حوزه درمان از جمله نیازهای ضروری شهرستان شوش می باشد که انتظار می رود با نگاه ویژه ای دیده شوند.
شهرستان شوش با بیش از 200 هزار نفر جمعیت و 220 روستا در شمال استان خوزستان واقع است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار