اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷
دکتر واعظی وزیر ارتباطات وفن آوری اطلاعات در شوش گفت:
قول می دهم تا پایان کار دولت یازدهم همه روستاهای بالای 20 خانوار اینترنت داشته باشند. ️دکتر محمود واعظی در ادامه افزود: ️در این سفر نسل 4اینترنت تلفن همراه و اینترنت ثابت پرسرعت به بهره‌برداری می‌رسد در این زمینه 150میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد شد. ️مشکلات پوشش شبکه تلفن همراه در جاده های شهرستان شوش بررسی و رفع مشکل در دستور کار قرارگرفت.
نشست شورای اداری شهرستان شوش با حضور وزیر  ارتباطات و فناوری اطلاعات، امام جمعه ، فرماندار و نماینده مردم شوش در مجلس  و اعضای حاضر در جلسه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان شوش برگزار شد.
⁠⁣دکتر واعظی وزیر ارتباطات وفن اوری اطلاعات در جلسه شورای اداری شوش گفت: دولت دکتر روحانی دولتی است که برآمده از مردم است و غیر از مردم از هیچ جناح یا گروهی حمایت نمی کنددولت یازدهم  به دنبال انسجام ملی است.
اگر حمایت های مردم و پشتوانی مقام معظم رهبری نبود قطعا این توفیقات در دولت بدست نمی آمد.
کشور ما در منطقه ای دارای امنیت است که کشورهای پیرامونی ما بحران زده هستند. 
با تحولات داخلی و خارجی امروز کشود وارد رونق اقتصادی شده است و هدف دولت این است که معیشت و گرفتاری های طبقه پایین و متوسط را مرتفع کند.
سیاست دولت توجه ویژه به روستاییان است.
اگر زمینه کار و زندگی در روستا فراهم باشد روستایی زندگی در زادگاه خود را به دیگر نقاط ترجیح می دهد.
دکتر روحانی مرتب تاکید دارند که وزرا در تهران نمانند و به استان ها سفر کنند و با حضور در شهرستان ها با مردم صحبت کنند و از مشکلات آنها با خبر شوند.
قول می دهم تا پایان کار دولت یازدهم همه روستاهای بالای 20 خانوار اینترنت داشته باشند.
️دکتر محمود واعظی در ادامه افزود:
️در این سفر نسل 4اینترنت تلفن همراه و اینترنت ثابت پرسرعت به بهره‌برداری می‌رسد در این زمینه 150میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد شد.
️مشکلات پوشش شبکه تلفن همراه در جاده های شهرستان شوش بررسی و رفع مشکل در دستور کار قرارگرفت.
فرماندار شهرستان شوش با اشاره به تعداد 32 دفتر ict روستایی و 139 سایت بی تی اس ، خواستار تقویت و ارتقای سایت های بی تی اس تلفن همراه و راه اندازی اینترنت پرسرعت در مناطق روستایی که فاقد تلفن ثابت می باشند شد.  
رضانجاتی فرماندار این شهرستان در نشست شورای اداری شهرستان شوش که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با معرفی این شهرستان در بخش های مختلف به ویژه در حوزه گردشگری داخلی و خارجی با سفر 2 میلیون کاروان راهیان نور و 50 هزار گردشگر خارجی خواستار تقویت زیر ساخت های مخابراتی و اینترنتی در این شهرستان شد.
نجاتی ضعف آنتن دهی تلفن همراه در مسیر مناطقی چون یادمان شهدای فتح المبین که محل تردد 2 میلیون نفر از کاروان های راهیان نور می باشد، مناطق چنانه ، خسرج و آهودشت را از جمله مشکلات این شهرستان در بخش ارتباطات برشمرد و افزود: سرعت پایین اینترنت و قطعی مکرر آن از دیگر مواردی است که گله مندی مردم این شهرستان را به دنبال داشته است.
وی گفت: علیرغم قطعی مکرر اینترنت با شاهد مشارکت 56 درصدی مردم شهرستان شوش در سرشماری اینترنتی بودیم که در استان خوزستان یکی از شهرستان های شاخص در این خصوص بودیم و اگر سرعت اینترنت و قطعی آن نبود بی شک مردم مشارکت بیشتری را از خود نشان می دادند
فرماندار شهرستان شوش تامین اینترنت پر سرعت را از جمله مطالبات مردم این شهرستان عنوان کرد و گفت:ساکنان مناطق روستایی نیز تامین اینترنت پر سرعت را مطالبه می کنند که انتظار می رود مورد توجه قرار گیرد.
وی تامین و نصب تجهیزات وای فای در یادمان شهدای فتح المبین ،حرم حضرت دانیال نبی(ع) ، چغازنبیل،حرم دعبل خزاعی شاعر اهل بیت(ع) و دانشگاه های آزاد اسلامی و پیام نور شوش را از دیگر مطالبات مردم این شهرستان عنوان کرد.
فرماندار شوش با اشاره به 230 کیلومتر شبکه ی فیبر نوری در شهرستان گفت: در چند سال گذشته با تلاش و پیگیری های به عمل آمده  اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 500 میلیون تومان در حوزه ی ارتباطات در شهرستان شوش هزینه شده است.
وی همچنین خواستار تامین فیبر نوری برای حرم حضرت دانیال (ع) شد که در زیارت  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ازحرم حضرت دانیال نبی(ع) با تامین فیبرنوری برای این حرم، از سوی وزیر موافقت کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار