اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
معاون رییس جمهوری:
رییس جمهوری به اعضای دولت دستور داده درطول هفته حداقل یک سفر استانی را برای بررسی مشکلات استان ها در دستور کار خود قرار دهند.
  معاون پارلمانی رییس جمهوری با اشاره به رابطه خوب دولت با مراجع تقلید و روحانیت گفت: نظرعلما، روحانیون و مراجع تقلید همواره برای دولت تدبیر و امید به عنوان یک امر مهم و یک سرمایه با ارزش مطرح بوده است.
به گزارش ایرنا حسینعلی امیری شامگاه سه شنبه در دیدار با آیت الله سیدعلی شفیعی نماینده مردم خوزستان در خبرگان رهبری اظهار کرد: در همین راستا اعضای دولت همواره درسفرهای استانی دیدار با علما و مراجع تقلید را مد نظر قرار می دهند. 
وی به دستور رییس جمهوری مبنی بر سفر اعضای کابینه دولت به استان ها به منظور رسیدگی به مشکلات مردم اشاره کرد و افزود: رییس جمهوری به اعضای دولت دستور داده درطول هفته حداقل یک سفر استانی را برای بررسی مشکلات استان ها در دستور کار خود قرار دهند.
وی اظهار کرد: بر همین اساس و پیرو این دستور برای بررسی مشکلات خوزستان به این استان سفر کرده ام.
معاون پارلمانی رییس جمهوری مشکلات آب استان را یکی از دغدغه های اصلی دولت برشمرد و گفت: مشکلات آب استان خوزستان به خوبی در جلسه هیات دولت توسط جهانگیری معاون اول رییس جمهوری مطرح شد که موجبات تاثر رییس جمهوری را به همراه داشت وهمین توضیحات باعث شد رییس جمهوری بلافاصله دستور رسیدگی جدی تر به مشکلات موجود در خوزستان در زمینه تامین آب را صادر نماید. 
وی بیان کرد: اعضای دولت همواره برای شنیدن توصیه های علما آمادگی لازم را دارند چرا که درسال های اخیر مشکلات اقتصادی شرایط اداره کشور را سخت کرده و فشار زیادی را به دولت وارد کرده است.
امیری تصریح کرد: سقوط قیمت نفت، اجرای قانون مربوط به هدفمندی یارانه ها و تامین اعتبار آن از بودجه عمومی کشور و سایه ظالمانه قطعنامه های سازمان ملل شرایط اداره کشور را دشوار کرده بود اما با این وجود دولت با کاهش تورم 40 درصدی و تزریق بخشی از درآمدهای نفت به صندوق توسعه ملی بخش عمده ای از مشکلات اقتصادی را برطرف ساخت.
وی تاکید کرد: آشنا کردن مردم با واقعیت های موجود در کشور یکی دیگر از مسائل مهمی است که همواره مورد توجه دولت قرار دارد. 
به گزارش ایرنا حسینعلی امیری عصر سه شنبه به منظور سخنرانی در مراسم 26 آبان سالروز شکست حصر سوسنگرد وارد خوزستان شد. 
دیداربا خانواده سردارشهید علی هاشمی ، دیدار با آیت اله سیدعلی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از جمله برنامه های معاون پارلمانی ریس جمهوری در نخستین روز سفر خود به خوزستان بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار