اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
فرماندار شوش گفت:
رضا نجاتی افزود:با توجه به حجم بالای تردد زائران اربعین حسینی از شهرهای مختلف کشور به سمت مرز های استان خوزستان همچنین ضرورت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در شوش این تصمیم اتخاذ شده است.
مدارس شهرستان شوش برای اسکان زائران اربعین شنبه تعطیل است
فرماندار شوش گفت:به منظور اسکان زائران اربعین حسینی کلیه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی این شهرستان روز شنبه 29 آبانماه تعطیل می باشند.
مدارس شهرستان شوش برای اسکان زائران اربعین شنبه تعطیل است
️ رضا نجاتی افزود:با توجه به حجم بالای تردد زائران اربعین حسینی از شهرهای مختلف کشور به سمت مرز های استان خوزستان همچنین ضرورت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در شوش این تصمیم اتخاذ شده است.
️وی اظهار کرد:بر اساس این تصمیم مدارس تمامی شهرهای این شهرستان در 2 نوبت صبح و عصر در آستانه اربعین حسینی تعطیل می باشند.
مدیریت آموزش و پرورش شوش نیز روز چهارشنبه در نامه ای به مدیران مدارس این شهرستان اعلام کرد گفت:با توجه به انتقال جمعی از زائران اربعین از مرز مهران به سمت مرزهای استان خوزستان تمیهدات لازم برای اسکان این زائران در مدارس این شهرستان فراهم شده است.
️مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش در گفتگو با شوشان گفت:با تعطیلی مدارس این شهرستان در روز شنبه امکان اسکان زائران استان های مختلف کشور و نیز زائرانی که از شهرهای استان خوزستان به شوش دانیال سفر می کنند از امروز 26 آبان تا پایان روز اربعین فراهم شده است.
مصطفی صفری افزود: با اعلام تعطیلی مدارس این شهرستان در روز شنبه ، کار آماده سازی 40 واحد آموزشی این شهرستان برای اسکان زائران آغاز شده است.
جاده طریق الحسین به طول حدود 80 کیلومتر در شهرستان شوش به سمت بستان مهمترین و کوتاهترین مسیر از شمال استان خوزستان به سمت مرز چذابه می باشد. 
هر ساله شهرستان شوش و آستانه دانیال نبی(ع) در اربعین حسینی میزبان عزاداران حسینی از شهرهای شمالی خوزستان می باشد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار