اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
تحليل يك اصولگرا از اظهارات اخیر رئیس‌جمهورسابق
دبيركل حزب اسلامي ايران زمين گفت: احمدي‌نژاد مهره سوخته است و تنها مي‌تواند سوداي رياست‌جمهوري را در دوره‌هاي بعد در سر بپروراند.
دبيركل حزب اسلامي ايران زمين گفت: احمدي‌نژاد مهره سوخته است و تنها مي‌تواند سوداي رياست‌جمهوري را در دوره‌هاي بعد در سر بپروراند. 

حضورش در هيچ دوره‌اي به صلاح نظام وكشور نيست. ابوالقاسم رئوفيان در ارتباط با رويكرد نيروهاي حامي احمدي‌نژاد در انتخابات سال آتي افزود: حاميان احمدي‌نژاد كه از طرف او مهندسي و مديريت مي‌شوند، به همان سبك و سياق گذشته عمل مي‌كنند و اين مسا‌له‌اي نيست كه مقام معظم رهبري از مجموعه منتسب به احمدي‌نژاد انتظار داشته باشند. او با اشاره به نظر رهبري درباره حضور احمدي‌نژاد در انتخابات ۹۶ اظهارکرد: اگر رهبر انقلاب صلاح نديدند كه احمدي‌نژاد در اين دوره از انتخابات حضور پيدا كند به اين دليل بود كه حضورش را مضر به حال كشور و موجب دوقطبي شدن جامعه و درگير شدن جناح‌ها مي‌دانستند و روشن است كه تاكيد رهبري صرفا عدم حضور فيزيكي رئيس دولت دهم نبود، بلكه نوع تفكر و مشي‌ اتخاذشده از سوي احمدي‌نژاد و همراهانش مورد توجه بود. عضو جبهه ايستادگي افزود: پيشگيري از حضور مشي و تفكر احمدي‌نژاد مورد توجه قرار گرفت كه متاسفانه مجددا مشاهده مي‌كنيم به نوعي حضور خود را در عرصه فعاليت‌هاي انتخاباتي آن هم با ادبياتي كه از هم اكنون نشان از تحريك افكار عمومي دارد، اثبات مي‌كنند و اين به ضرر كشور و انتخابات پيش رو است. 

او درباره اينكه آيا احمدي‌نژاد حمايتي از نيروهاي اصولگرا در انتخابات خواهد داشت، بیان داشت: قرائن و شواهد نشان مي‌دهد كه عزم جدي براي فعاليت در انتخابات دارد و اظهارات اخيرش مبني بر اينكه دود سردي اين انتخابات به چشم نظام خواهد رفت، حاكي از اين اراده است. اما احمدي‌نژاد بناي حمايت از نيروهاي اصولگرا را ندارد و آنچه تاكنون از اظهاراتش بر مي‌آيد در راستاي اين حركت نيست. 

دبيركل حزب ايران زمين در واكنش به اظهارات عبدالرضا داوري مبني بر انصراف روحاني از انتخابات و رئيس‌جمهور شدن قاليباف گفت: پيش‌بيني حاميان احمدي‌نژاد از انصراف روحاني و آمدن قاليباف در صحنه انتخابات كاملا قياس مع‌الفارق است، لذا اگر قاليباف در عرصه انتخابات حضور مي‌يابد، براي رقابت با روحاني است و اگر روحاني انصراف دهد اصلاح‌طلبان گزينه‌اي براي معرفي ندارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار