اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
معاون سیاسی استاندار خوزستان در گفتگو با شوشان: وظیفه ی ما حفظ امنیت، ارائه خدمات بهداشتی ، غذایی و حمل و نقل به زائران است/ تاکنون 450 هزار نفر از مرز چذابه وارد عراق شدند/ وضعیت مرز چذابه عادی و آرام است
تمامی دستگاه ها در خدمات رسانی به زائران هماهنگ عمل می کنند و این امر مایه اقتدار و افتخار جمهوری اسلامی ایران در مرز چذابه است.


شوشان: معاون سیاسی استاندار خوزستان  در گفت و گو با شوشان در خصوص سفر محمود احمدی نژاد به خوزستان اظهار کرد: در حال حاضر مشغله ما در استان خدمت رسانی به زوار حسینی است نه سفرمحمود احمدی نژاد! 

 حسین علی حسین زاده که با حکم وزیر کشور به عنوان مسئول ستاد چذابه به صورت شبانه روزی در مرز حاضر است، در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چرا سخنرانی مجوز دار دانشگاه لغو می شود اما برای دو سخنرانی بدون مجوز احمدی نژاد مشکلی ایجاد نمی شود، تصریح کرد: من فعلا در مرز چذابه هستم و دغدغه اصلی استان سخنرانی احمدی نژاد نیست و برای اینکه بدانم احمدی نژاد چرا به استان خوزستان سفر می کند باید به اهواز بیایم.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار خوزستان در عین حال وضعیت مرز چذابه را عادی و آرام عنوان کرد و گفت: 450 هزار نفر از مرز چذابه وارد عراق شدند و تا کنون 150 هزار تن از همین مرز به کشور بازگشتند و منتظر هستیم تا سایر زوار به ایران برگردند.

حسین زاده در عین حال همکاری تمامی ارگان ها برای حفظ امنیت ، آرامش و نظم را در مرز چذابه بسیار خوب دانست و تاکید کرد: نیروی انتظامی، بسیج ، ارتش ،سپاه و تمامی دستگاه ها در خدمات رسانی به زائران حسینی بسیار هماهنگ عمل می کنند و این امر مایه اقتدار و افتخار جمهوری اسلامی ایران در مرز چذابه است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ی ما حفظ امنیت، ارائه خدمات بهداشتی ، غذایی و حمل و نقل به زائران است، گفت:پس از ترافیک دو سه ساعته ای که دیشب به دلیل حجم بالای ورودی زوار از مرز چذابه به داخل کشور ایجاد شد، در حال حاضر با بسیجی که در اعزام اتوبوس ها به این مرز صورت گرفت، ترافیک در مرز چذابه روان است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار