اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۲۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
شوشان: احمدی نژاد رییس جمهور سابق ایران امروز به خوزستان آمد. گفته می شود سخنرانی احمدی نژاد در شهرهای مختلف خوزستان از سوی هیچ نهادی مجوز ندارد.

* احمدی نژاد صبح یک شنبه به فرودگاه اهواز وارد شد و مورد استقبال برخی چهره های سیاسی و سه عضو شورای شهر اهواز قرار گرفت.

* برخی از مسئولین دولت یازدهم در خوزستان به استقبال احمدی نژاد رفتند ! از جمله معاون فرماندار شوش به مراسم استقبال از احمدی نژاد رفت.

* سخنرانی احمدی نژاد در خوزستان در حالی است که همزمان در مشهد از سخنرانی علی مطهری نماینده مردم تهران ممانعت به عمل آمد. قرار بود او به میان کسانی که برای سخنرانی او آمده بودند حاضر شود اما این اتفاق نیفتاد.

شایعه پراکنی کانال های حامیان احمدی نژاد

برخی از کانال های حامی احمدی نژاد همزمان با آمدن وی به خوزستان شروع به شایعه پراکنی کردند. این کانال ها در مطلبی از ورود لباس شخصی ها به سخنرانی احمدی نژاد خبر دادند و نوشتند که نیروهای لباس شخصی از سخنرانی احمدی نژاد جلوگیری کردند. این شایعه در حالی منتشر می شود که بنرهای احمدی نژاد در سطح شهرهای خوزستان نصب شده است. با وجود آنکه سخنرانی احمدی نژاد در خوزستان مجوزی ندارد اما تاکنون ممانعتی از آن به عمل نیامده است.

نوشته تلگرامی جوانفکر برای توجیه سفر احمدی نژاد به خوزستان

انتقادات گسترده از سفر احمدی نژاد به خوزستان ، موجب واکنش مشاور رسانه ای وی شد. علی‌اکبر جوانفکر مشاور رسانه‌ای رییس دولت نهم و دهم در کانال تلگرامی خود نوشت: سفر دو روزه احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق به استان خوزستان مبتنی بر اهداف سیاسی یا تبلیغاتی نیست. برخلاف تبلیغات مسموم و منفی برخی رسانه‌ها علیه سفر دکتر احمدی‌نژاد به استان خوزستان، شایسته تاکید است که بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده در این سفر ، قرار است ایشان در برنامه‌هایی که به مناسبت أربعین حسینی تدارک دیده شده است ، حضور یابد.
 

 تکذیب حضور معاون فرماندار شوش در استقبال از احمدی نژاد

خبر منتشر شده در رابطه با حضور معاون فرماندار شوش در مراسم استقبال از احمدی نژاد تکذیب شد. به گفته یکی از مسئولین فرمانداری شوش ، آقای علی سرپرست به هنگام حضور احمدی نژاد در این شهر ، در حال بازدید و سرکشی از یکی روستاها بوده است.





comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۲
comment
comment
دیدبان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
comment
0
0
comment هر چی آدم [...]میان استقبال این آقایی که هشت سال مملکت رو به نابودی کشوند، برادر من این فرد اکنون باید [...] باشه و به اردوگاههای [...] فرستاده بشه نه بیاد به استانی که بیشترین ضررها رو بهش زد.
comment
کمالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
comment
0
0
comment [...] بابا تو کارخانه ای نبود که نابودش نکنی صنعت، کشاورزی، تکنولوژی و .. در زمان احمدی به ویرانی رفت سالها طول خواهد کشید که این همه ویرانی جبران شود آقای پوپولیست دست از این پروپاگاندا بردار
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار