اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۵۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹
با حضور مسئولان دانشگاه آزاد استان خوزستان:
سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با حضور هیئت‌امنا و رئیس دبیرخانه هیئت‌امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار شوشان از بندر هندیجان، شهرام لک دبیر هیئت‌امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در این مراسم که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد ماهشهر برگزار شد، اظهار داشت: فرارسیدن اربعین حسینی را تسلیت می‌گوییم و امیدواریم همه ما بتوانیم از محبین و شیعیان خالص اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) باشیم.

 وی در ادامه افزود: از زحمات سه‌ساله مازیار نوعی، تشکر و قدردانی کرد و پژمان شعبانی را به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر معرفی کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان بیان کرد: پایبندی به قوانین و مقررات الزامی است در جهت پیشرفت مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی می‌بایست برای هر اقدامی مجوزهای لازم کسب گردد و اعمال شود تا  انشالله شاهد بالندگی دانشگاه آزاد اسلامی باشیم.

سروش زرین‌آبادی رئیس دبیرخانه هیئت‌امنای دانشگاه آزاد استان خوزستان اظهار داشت: به برادر عزیز مازیار نوعی عرض خسته نباشی داشته و از زحمات سه‌ساله وی قدردانی می‌کنیم. انتصاب پژمان شعبانی را تبریک و برای وی آرزوی موفقیت داریم.

وی با تأکید بر رعایت قوانین و مقررات افزود: بزرگ‌ترین سبب پیشرفت این واحد دانشگاهی پتانسیل بالای کارکنان، هیئت‌علمی زحمت‌کش است و انشالله با همراهی و هم‌دلی به کمک پژمان شعبانی بشتابیم تا در امورات موفق باشند.

پژمان شعبانی سرپرست جدید دانشگاه آزاد واحد ماهشهر ضمن عرض خیرمقدم به هیئت‌رئیسه استان خوزستان  و مسئولین حاضر در جلسه اظهار داشت: قبول مسئولیت در این شرایط، حالت ویژه و خاص   دارد.

وی افزود: ان‌شاءالله با توجه به وجود پتانسیل مناسب در این واحد دانشگاهی و دوستان عزیز من در استان بخصوص مدیر معین استان از تجربیات و حمایت‌های آنان بهره‌مند خواهیم شد.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد واحد ماهشهر بیان کرد: در وجودم گرمای حمایت دوستان را حس می‌کنم و این شرایط را برایم راحت‌تر می‌کند از همه درخواست دارم در کنار ما باشند.

وی گفت: امیدوارم  که بتوانم در این شرایط با همچنین پتانسیل خوب امورات بسیار راحت باشد، اولویت بنده با توجه به سیاست‌های کلی دانشگاه کسب درآمدهای غیره شهریه است.

از سوابق اجرایی، آموزشی و پژوهشی پژمان شعبانی می‌توان به عضو هیئت‌علمی گروه برق دانشگاه شهید چمران اهواز، عضو هیئت‌علمی گروه برق دانشگاه آزاد ماهشهر، استاد مدعو دانشگاه نفت اهواز، پژوهشگر برگزیده دانشگاه آزاد ماهشهر، دارای چندین مقاله در مجلات معتبر بین‌المللی، انجام پروژه‌ی ملی دانش‌بنیان، رئیس کمیته فنی و مهندسی پارک علم و فن‌آوری استان خوزستان، عضو کمیته جذب هیئت‌علمی دانشگاه آزاد استان خوزستان و عضو دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه آزاد ماهشهر اشاره نمود.

مازیار نوعی از سال ۱۳۹۲ تا شهریورماه ۱۳۹۵ سرپرست دانشگاه آزاد واحد ماهشهر بود که جای خود را موقتاً به سروش زرین‌آبادی داد و اکنون پژمان شعبانی صبح امروز سرپرستی جدید این دانشگاه را با حکم میرزاده دریافت کرد.

گزارش از محمدمهدی صادقی

انتهای پیام/

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
حکیمه حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
comment
0
0
comment بسیارعالی.
آفرین.لیاقتشون بیشترازایناست ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار