اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۷۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳
هفته یازدهم لیگ برتر / حواشی بازی/ توقف آبی پوشان خوزستانی برابر سیاه جامگان مشهد
تیم استقلال خوزستان در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در بازی برابر سیاه جامگان مشهد...
تیم استقلال خوزستان در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در بازی برابر سیاه جامگان مشهد با تساوی بدون گل متوقف شد.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و سیاه جامگان مشهد از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور عصر پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد.

تیم استقلال خوزستان به دلیل تخلف هوادارانش درهفته نهم رقابت های لیگ برتر و در بازی برابر پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با محرومیت مواجه شده و این بازی نیز بدون تماشاگر برگزار شد.

باتوجه به سکوهای خالی ورزشگاه حال و هوای این بازی نسبت به بازی های گذشته متفاوت بود و نماینده خوزستان بدون حمایت هواداران خود در این بازی به مصاف حریف خود رفت.

درابتدای بازی تیم استقلال خوزستان چند موقعیت را روی دروازه حریف ایجاد کرد اما این فرصت ها خطری برای دروازه حریف ایجاد نکرد.

تیم استقلال خوزستان هفته ها است که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند و بازیکنان این تیم انگیزه ابتدای فصل را ندارند و این امر را می توان در بازی های اخیر این تیم مشاهده کرد.

تیم استقلال خوزستان با این تساوی 12 امتیازی شد و در مکان دهم جدول جای گرفت و تیم سیاه جامگان نیز با 11 امتیاز در مکان یازدهم جدول قرار گرفت.

تیم استقلال خوزستان در این دیدار با وحید شیخ ویسی، دانیال ماهینی، ابوالفضل اعلایی، محمد طیبی، عقیل کعبی، میثم دورقی ، فرشاد سالاروند، علی اصغر عاشوری، مهدی مومنی، حسن بیت سعید و رحیم زهیوی به میدان رفت.

تیم سیاه جامگان مشهد نیز با محمد ناصری، سیدمیثم حسینی، محمدرضا خانزاده، رضا شربتی، حمیدرضا علی عسگری، ایوب کلانتری، مصطفی احمدی، غلامحسین بادامکی، محسن آقایی، عباس عسگری و سعید دقیقی و با سرمربی گری خداداد عزیزی به میدان رفت.

قضاوت این دیدار برعهده وحید کاظمی بود که محمد راهی ،مهدی شفیعی و امید سعیدفر او را در امر این قضاوت همراهی کردند. 

در این بازی علی اصغر عاشوری از استقلال خوزستان در دقیقه 30 بازی،عباس عسکری در دقیقه69 و سیف الهی در دقیقه 89 از تیم سیاه جامگان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند. 

همچنین دراین هفته تیم فولاد خوزستان دیگر نماینده استان در رقابت های لیگ برتر کشور میهمان تیم سپاهان اصفهان بود که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم فولاد خوزستان با این تساوی 13 امتیازی شد و در مکان هشتم جدول جای گرفت.

تیم صنعت نفت آبادان سومین نماینده استان در این رقابت ها روز جمعه میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است. 

*وحید کاظمی این بازی را با کمک محمد راهی و مهدی شفیعی قضاوت کرد و در آن به عباس عسکری، روح‌الله سیف‌اللهی (سیاه‌جامگان) کارت زرد نشان داد.

*استقلال خوزستان در این دیدار با ترکیب: وحید شیخ ویسی، دانیال ماهینی، ابوالفضل اعلایی(پیمان شیرزادی ۷۰)، محمد طیبی، عقیل کعبی، میثم دورقی ، فرشاد سالاروند، علی اصغر عاشوری(محمد شریفی ۸۲)، مهدی مومنی(۷۰ مهدی زبیدی)، حسن بیت سعید و رحیم زهیوی در برابر حریف صف آرایی کرد.

*سیاه‌جامگان مشهد نیز با ترکیب: محمد ناصری، رضا شربتی (۲+۹۰- سعید مرادی)، سیدمیثم حسینی، محمدرضا خانزاده، حمیدرضا علی عسگری، ایوب کلانتری، مصطفی احمدی، غلامحسین بادامکی، محسن آقایی، عباس عسگری (۸۰- روح‌االله سیف‌اللهی) و سعید دقیقی (۶۴- موسی ترائوره) بازی کرد.

*اولین جلسه از محرومیت سه جلسه‌ای هواداران تیم استقلال خوزستان امروز اعمال شد و این تیم با حکم کمیته انضباطی در غیاب تماشاگرانش به دیدار سیاه‌جامگان رفت.

*بازیکنان سیاه‌جامگان دو روز قبل از بازی از سوی مسئولان این باشگاه شارز مالی شدند و بازیکنان استقلال خوزستان نیز روز گذشته مبالغی از این باشگاه دریافت کردند.

*در دقیقه ۲۱ تیم سیاه‌جامگان صاحب یک فرصت گلزنی شد اما داور میدان به‌دلیل وجود یک توپ اضافی در محوطه جریمه تیم استقلال خوزستان بازی را متوقف کرد تا توپ اضافی را از میدان خارج کند.

*روح‌الله سیف‌اللهی که بعد از دو سال حضور در استقلال خوزستان به سیاه‌جامگان مشهد پیوسته بود، در دقایق پایانی مسابقه به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد. سیف‌اللهی به‌دلیل تمارض یک کارت زرد هم از داور گرفت.

*محمد شریفی کاپیتان تیم ملی نوجوانان ایران که پس از چندسال عضویت در آکادمی فولاد خوزستان و اتمام قراردادش به استقلال خوزستان پیوسته است، در دقیقه ۸۲ برای این تیم به میدان رفت تا اولین بازی‌اش در لیگ برتر را تجربه کند.
 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
comment
0
0
comment تیم های خوزستانی هرموقع که قوی شوند و قهرمان شوند مطمئن هستیم که سال بعد یه کاری میکنند که این تیم ها ضعیف شوند مانند فولاد و هم اکنون استقلال خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار