اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
وظیفه همه ماست که با حمایت از هنر تعزیه و موسیقی آیینی در راه بیان و انتقال پیام عاشورا و قیام امام حسین (ع) گام برداریم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در نخستین همایش بررسی موسیقی آیینی و تعزیه گفت: وظیفه همه ماست که با حمایت از هنر تعزیه و موسیقی آیینی در راه بیان و انتقال پیام عاشورا و قیام امام حسین (ع) گام برداریم.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر علی بهرامی کار در زمینه بازشناخت ابعاد مختلف و متعالی نهضت عاشورای حسینی را مقدس دانست و گفت: هنر تعزیه به همراه موسیقی حزن انگیزش، به خوبی توانسته صحنه‌های بی‌بدیلی را از حادثه عظیم عاشورا خلق کند.  

وی افزود: بر ماست که با حمایت از این‌گونه برنامه‌ها در راه بیان و انتقال پیام عاشورا و قیام امام حسین(ع) بیش از پیش گام برداریم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر با اشاره به اینکه این اداره در هفته گذشته با مشارکت همه‌جانبه با دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری دومین سوگواره تعزیه سهیم بوده تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه خود می‌داند در هر مراسم و رویدادی که نام اهل‌بیت(ع) در آن به میان است همه امکانات خود را بسیج کند تا در راه ترویج اسلام از اهداف انقلاب، نظام و توسعه فرهنگی حمایت کند.

در نخستین همایش بررسی موسیقی آیینی و تعزیه ناصر چنانی معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، برخی از پیشکسوتان و فعالان فرهنگ و هنر و جمعی از مسؤولان شهرستان حضور داشتند.
برچسب ها: شوشتر ، ارشاد ، بهرامی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار