اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱
وزیر کشور و وزیر اطلاعات به خوزستان سفر می‌کنند/ قطعه ویژه در گلزار شهدای خوزستان برای شهدای حله / قطعی شدن تشییع 34 شهید در روز چهارشنبه / تعداد مفقودان حادثه انفجار تروریستی اعلام نشده است / شمار شهدای شناسایی شده انفجار حله به 34 نفر رسید/ چهار نفر دیگر از شهدا شناسایی شدند
با هدف شرکت در مراسم تشیع شهدای حله وزیر کشور و وزیر اطلاعات به خوزستان سفر می‌کنند....
شوشان: با هدف شرکت در مراسم تشیع شهدای حله وزیر کشور و وزیر اطلاعات به خوزستان سفر می‌کنند.

در حادثه تروریستی شهر حله عراق بیش از 50 خوزستانی به شهادت رسید که تاکنون 34 تن از این شهدا احراز هویت شده‌اند.

مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای حله فردا در حسینه ثارالله اهواز و با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور و حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات و نیز مسئولان استانی با همراهی اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

علی حسین حسین زاده معاون استاندار خوزستان با تائید این خبر گفت: این آئین با حضور مردم خانواده معظم شهدا و مسئولان فردا 4شنبه در اهواز برگزار می شود.

در بهشت آباد اهواز نیز قطعه‌ای برای این شهدا در نظر گرفته شده که پس از انجام مراسم، شهدای حله در قطعه مورد نظر به خاک سپرده می‌شوند. به گزارش تسنیم ، تاکنون بیش از 34شهید از شهدای این حادث تروریستی در پمپ بنزین در حله عراق شناسایی شده اند و براساس اعلام مسئولان استانداری خوزستان تاکنون بیش از 60خانواده که زائرانشان احتمالا در میان شهدا بوده اند در استانداری خوزستان نام نویسی کرده‌اند.


معاون استاندار خوزستان عنوان کرد: قطعی شدن تشییع 34 شهید در روز چهارشنبه

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت:‌ تاکنون تشییع 34 شهید در روز چهارشنبه قطعی شده و در صورت افزایش تعداد شهدای شناسایی شده،‌ این شهدا نیز فردا تشییع خواهند شد.

علی‌حسین حسین‌زاده اظهار کرد:‌ تعداد مفقودان حادثه انفجار تروریستی حله تاکنون اعلام نشده و با توجه به شدت این حادثه،‌ فعلا نمی‌توان تعداد مفقودان را پیش‌بینی کرد.
 
وی افزود:‌ از بین شهدایی که هویت آنها شناسایی شده بود، یک مورد با گذرنامه یکی از افراد خانواده سفر کرده بود که در اعلام اسامی، نام صاحب گذرنامه به جای نام فرد فوت‌شده اعلام شده بود که این مورد، شناسایی و نام جان‌باخته تصحیح شد.
 
حسین‌زاده ادامه داد:‌ بررسی‌ها بر اساس نمونه‌های DNA خانواده‌ها ادامه دارد و به مرور بر تعداد شهدای شناسایی‌شده افزوده می‌شود.
 
وی گفت:‌ بر اساس بررسی‌ها تاکنون 34 شهید خوزستانی حادثه حله شناسایی شدند که احتمالا این رقم تا امشب(9 آذر) به 40 شهید شناسایی شده برسد. معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان افزود: تاکنون تشییع 34 شهید در روز چهارشنبه(10 آذر) قطعی شده است و در صورت افزایش تعداد شهدای شناسایی شده،‌ این شهدا نیز فردا تشییع خواهند شد.

شمار شهدای شناسایی شده انفجار حله به 34 نفر رسید

سازمان پزشکی قانونی کشور شمار شهدای شناسایی شده انفجار تروریستی حله در مسیر بازگشت زائران اربعین حسینی را 34 نفر اعلام کرد. به نقل از روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور، اسامی شهدای شناسایی شده از طریق آزمایش DNA شامل کاظم صالحی، فیصل سگوری، معصومه جنادله، زهرا حلفی، سبیحه بالدی، ملوک جهانگرد اهوازی، زهرا حسونی زاده چلداوی، سحر قائدی، نسرین یوسفی، محمدرضا رومزی، فاطمه فرجیان، فضیله صالحی، خیری حسین پور و توران اسکندری اعلام کرد. 

بنابراین گزارش همچنین اسامی جدید شامل سید عظیم آذریون، ژیلا شاهزاده، ناصر اسدی رکنی، فاطمه قاسمی، زهرا عبیاوی، بی بی هایده حیات زاده، محمد جواد قائدی، علی قائدی، مینا حدیدی فیاض، حمیده لطیفی، هاشمیه صالحی، مریم جنادله، حلاوه موردی، زهرا عگله زاده، سیده زهرا نایپ پور، طاهره رزاقی منش، حمیده موسوی، لطیفه عبیات، اختر ارجمند نژادیان و مرضیه شمس الدین اعلام شده است.

این گزارش می افزاید: از جمعه شب پنجم آذر و انتقال پیکر 52 نفر از شهدای انفجار حله عراق، متخصصان ژنتیک قانونی پزشکی قانونی استان تهران در مرکز تشخیصی - آزمایشگاهی پزشکی تهران، کار تعیین هویت از روی DNA شهدا و خانواده های درجه یک آنها را آغاز کرده اند و این کار همچنان ادامه دارد.

چهار نفر دیگر از شهدای انفجار تروریستی حله عراق شناسایی شدند

 چهار نفر دیگر از شهدای حمله تروریستی حله عراق بر اساس آزمایش دی ان آی توسط سازمان پزشکی قانونی شناسایی و مشخص شدند.  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پزشکی قانونی کشور چهار شهید دیگر شامل سه زن و یک مرد از سوی سازمان پزشکی قانونی شناسایی شدند. اسامی این شهدا فاطمه دارندی، مریم یوسفی، حسنه صالحی و ضامن علی توفان ذکر شده است.






مطالب مرتبط
برچسب ها: علوی ، رحمانی فضلی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار