اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
آرمان: نام موسيقي سنتي ايران اين روزها بيش از هر زماني به نام محمدرضا شجريان گره خورده است. اين استاد آواز نه تنها در ايران كه در خارج از كشور نيز محبوب و شناخته‌شده است. 

كنسرت‌هاي محمدرضا شجريان در سرتاسر جهان يكي از عواملي است كه او را در جهان هم مورد توجه قرار داده است. صداي خوش كه به نظر مي‌رسد در خانواده شجريان موروثي است باعث شده تا همايون شجريان فرزند او هم در همين مسير گام بردارد.

همايون شجريان كه اين روزها در استراليا درحال اجراي كنسرت است از وضعيت سلامتي محمدرضا شجريان كه به نوعي مهم‌ترين موضوع مربوط به استاد آواز ايران در سال ۹۵ است به راديو« اس.بي.‌اس» اين كشور خبر داده است.

همايون شجريان، خواننده موسيقي سنتي ايران معتقد است زير سايه محمدرضا شجريان بودن براي او هميشه سرشار از لطف و نعمت بوده و حال پدرش نيز از سه چهار ماه پيش بهتر است. پيش از اين هم رايان شجريان پسر محمدرضا شجريان نوشته بود: «با سلام؛ خواستم به اطلاع شما عزيزان برسانم كه جواب آزمايشات اخير روي پدر خوب بوده است. پدر هنوز در خانه در حال انجام فيزيوتراپي هستند و ما اميدواريم كه حال ايشان به مرور زمان براي شروع مرحله دوم درمان بهتر شود.» همايون شجريان كه در استراليا به سر مي‌برد روز چهارشنبه در گفت‌وگو با تارنماي راديو «اس. بي. اس» تصريح كرد: زيرسايه استاد شجريان بودن جذاب است و اين زيرسايه استاد بودن دو اتفاق را رقم زده است. وي گفت: اين شرايط، كار را بيشتر مورد توجه قرار داده كه بخشي كمك‌كننده بوده و بخشي نيز كار من را سخت‌تر كرده است، چون توقع مردم را بالاتر برده و اجازه اشتباه را كمتر مي‌دهد.

همايون شحريان گفت: اما جذابيت زير سايه استاد شجريان بودن براي شخص بنده هميشه سرشار از لطف و نعمت است.

 وي كه آلبوم‌هايي با سبك‌هاي متفاوتي چون نسيم وصل، شوق دوست، ناشكيبا، نقش خيال، با ستاره ها، شب جدايي، شوق نامه و آرايش غليظ را در كارنامه كاري خود دارد، درباره وضعيت سلامتي محمدرضا شجريان استاد پيشكسوت آواز ايران كه از ماه‌ها پيش به دليل ابتلا به يك بيماري سخت، تحت درمان و معالجه بسر مي‌برد، گفت: حال پدرم از سه چهار ماه قبل بهتر است. وي گفت: حال استاد شجريان به نسبت چند ماه قبل كه خطرناك بود بهتر است و اميدوارم روند بهبودي ادامه داشته باشد و اين روند متوقف نشود. موسيقي سنتي ايران هفته جاري بار ديگر به مذاق آن سوي مرزها خوش آمد و هواي گريه همايون شجريان در شهرهاي مختلف استراليا با تجليل و استقبال كم نظير علاقه‌مندان به موسيقي ايراني همراه شد. كنسرت هواي گريه همايون شجريان به ترتيب در شهر‌هاي پرت، بريزبن، سيدني و ملبورن استراليا برپا و اجرا شد.

برچسب ها: همايون شجريان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار