اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
در واکنش به توهین روزنامه سعودی «الشرق الاوسط» به زائران اربعین، امام جمعه نجف خواستار تحریم میلیونی رسانه‌های عربستان شد.
«علی النعمانی» امام جمعه نجف در خطبه‌‌های نماز جمعه امروز از مردم عراق خواست رسانه‌های سعودی را به دلیل عدم عذرخواهی روزنامه «الشرق الاوسط» برای توهین به مردم عراق در ایام اربعین، تحریم کنند.

وبگاه خبری «السومریه» نوشت: امام جمعه نجف در خطبه سیاسی خود در مسجد «الکوفه» این شهر ضمن تأثیرگذار دانستن این اقدام گفت: دروغ‌ها و تهمت‌هایی که روزنامه الشرق الاوسط علیرغم تکذیب سازمان بهداشت جهانی، علیه زائران اربعین منتشر کرد، نشان‌دهنده حجم بی‌توجهی این نشریه و گردانندگان آن نسبت به کرامت مردم عراق است.

وی افزود: موفقیت رسانه‌های دیداری و شنیداری بر میزان مخاطبان آنها استوار است؛ به همین دلیل ما از مردم شریف عراق می‌خواهیم رسانه‌های سعودی را تحریم کنند.

النعمانی از مردم عراق درخواست کرد در اولین گام روزنامه‌های الشرق الاوسط و «الحیاه» عربستان را تحریم و شبکه‌های تلویزیونی «العربیه» و «الحدث» را از لیست کانال‌های خود حذف کنند.

امام جمعه نجف گفت: تحریم میلیونی رسانه‌های مذکور، آنها را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی در ادامه نادیده گرفتن و دوری از رسانه‌های فحاش سعودی را بهترین تصمیم برای آنها دانست و گفت: با توجه به تلاش این رسانه‌ها برای فتنه‌انگیزی در عراق  و تمسخر اعتقادات مردم به روش‌های مختلف، کمترین پاسخ به آنها حذف و نادیده گرفتن‌شان است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار